• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri

tr3z.. har aldrig scrappat 8x8! ett till måste på min låååååååååånga lista

• MAMMSY

Va cheri e d du som har gjort den helt underbara LO.n den ligger i min inspirationsmapp å tittas på ofta! Har du gjort baby pp:sarna (hoppas du fattar..Fundersam) själv dom e ju helt underbara!

Sitter här å knepar med veckans skissutmaning, tror att gnällsjukebacillen kanske e på väg bort (men man ska aldrig säga för mycket...) sambon nämnde den tillochmed vid namn..hmn vad var det nu han kallade den.. jo just det PMS

• MAMMSY

Hörni kan inte vi ha egna skissutmaningar här med!!!!!!!!!!!!!!!!

• Cheri

mammsy gör den??
    Ja jag har gjort dom själv, började med att jag ritade dom på datorn och klippte ut mallar, men nu klipper jag dom på fri hand

Ja bra ide! Rita en skiss! Jag e på!

• tr3z

jag är också på!

min gnällsjuka visade sig ochkså vara PMS! *haha* Min PMS har tillåme en egen sång som min man brukar sjunga. Melodi TNT Dynamite med AC/DC

• MAMMSY

Ja vad kul!!! Tänkte så här nån börjar måla en skiss lägger ut den i galleriet, bestämmer datum för hur länge tills den ska vara klar nån med plus tar emot bidragen startar omröstning å den som vinner ritar nästa. Eller vad säger ni tjejer! E ni på

Mamman till den vilda bebin
  • Cia o krabaten

Hahah tejer!

Det säägs ju att tjejer/kvinnor som bor tätt tillsammans ställer om sina menscyklar så de faller samman.
    Visste inte att vi levde SÅ tätt här i tråden att alla PMSar samtidigt!!!

Kul ide med skisser!
    NÅgon som är på direkt?? Att rita en alltså?
    Eller kanske vi ska köra gemensamt på samma forum, vi som vill.
    Att denna vecka är det scrappiz skiss som gäller, och kommer Papprika med en snygg så tar vi den sen.
    VAd tycker ni??

• Cia o krabaten

Mammsy: Det lät ju iofs kul. Glömmer att plus finns

Svar på tråden Scrapträsket