bitte71 skrev 2006-06-04 06:33:32 följande:
GAAAAAAH - nu behöver jag hjälp! Satt uppe och scrappade igår till 00.30 (fattar inte varför jag gör det när jag vet att vi har en bebis som vaknar senast 5.30 - självplågeri kanske? Då vid 00-tiden (i lampans sken) såg titeln (som jag delvis stämplat med akrylfärg) ut att synas rätt bra. Men nu när jag kom ner och tittade på den i dagsljus så ser jag att orden jag stämplat ser jättemesiga ut! Vad ska jag göra för att få dem att synas bättre (det är alltså orden "land" och "lego" jag syftar på)??? Markera runtom med svart penna , eller fylla i med färg för hand eller vad? Finns bild i mitt galleri, observera att den alltså inte är färdig vad gäller deko och sånt! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
Det blir lätt att man sitter uppe till sent på natten, flera gånger har jag inte lagt mig förrän 06:00(!!!), DET om något är ju rätt osmart eftersom jag också har en bebis som vaknar runt 05-07 varje morgon 
Men ang. titlarna... Jag skulle nog dragit en svart linje runt alla bokstäverna. Tror det kan bli riktigt snyggt efersom rutorna med de mindre bokstavsrutorna har en svart kant runt sig.
Hur som helst ser det ut att bli riktigt snyggt det du håller på med