• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

BV
    Det har ju å andra sidan kliat i mina fingrar läääänge...

• Cia o krabaten

Förresten hörrni: Är det inte lustigt vad man utvecklas hela tiden!

Jag kikade igenom mitt galleri som jag fått rensa ordentligt för att få plats med några nya alls... (Vågar vägra plus eftersom det kostar och jag bara vill ha bildutrymmet)

Då ser jag iaf några av mina favoriter som gjordes tidigare i våras, typ feb, som jag bara var supernöjd med, men nu dåg jag att man kanske skulle lägga till det och det.
    Kul att utvecklas tycker jag!

(Jag ska inte ändra några bara för att ha kvar det som jag scrappade då! )

• Henriks wife

Tack den som hjälpte mig med kortproblemet

• bitte71

Cia: jag håller med - jag tycker man utvecklas ganska snabbt ändå som scrappare. Min första LO har jag ute i mitt galleri, men den är ful! Jag vill ändå ha med den där, för att se om jag har utvecklats. Visserligen gjorde jag om den (det var tremånadersLO:n), men då lade jag inte till ngt på den första utan jag gjorde den helt ny istället.
    Inget PLUS?!Förvånad Menar du att du har ett liv också? PLUS = tjänsten för oss utan livFlört

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • jenn79

Cia: Jag sk aköpa jag ska köpa :-d *hoppas jag OM inte maken ändrar sig *
    DEt är ju inte SÅ dyrt

Visst är dte kul att se att man utvecklas hela tiden , det känns roligare att hålla på, Nu när man vågar mera och så

• annika5064

Jag bara måste länka till denna sida...massor av enkla LO-skisser som tips om man fastnar, vilket man väl ofta gör...

www.dailysketches.com/

• Jo79

Sååå, nu har jag lagt in 6 nya Lo:sar som ligger under Kretaalbumet. Kika gärna in och säg vad ni tycker. Man blir ju lite hemmablind och kör på i samma stil. Iaf jag...

Mamma till KaramEllen
  • BillaBong
    Jo79 skrev 2006-06-02 12:21:01 följande:
    Sååå, nu har jag lagt in 6 nya Lo:sar som ligger under Kretaalbumet. Kika gärna in och säg vad ni tycker. Man blir ju lite hemmablind och kör på i samma stil. Iaf jag... Mamma till KaramEllen

Suuupersnyggt! Skrattande Gillar stilen skarpt!

d(-_-)b
  • kela81

måste bara säga I love my foamstamps Hur kunde jag leva utan dem tidigare???

Svar på tråden Scrapträsket