• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

Det tycker jag absolut att det gör! Ska tillägga att jag aldrig skrivit någon ansökan själv så jag vet inte vad de letar efter, men jag tycker att du låter som rätt kvinna för jobbet

• bitte71

Loppan79: ja du, ansökningsbrev är jag verkligen urkass på att skriva (nu var det så länge sedan jag gjorde det eftersom jag jobbat på samma ställe i 4 år och till det jobbet behövde jag inte ens skriva en ansökan... Jag jobbar som sjuksköterska och då för fyra år sedan var det skriande brist på sådana så man behövde inte ens ansöka )) Men jag tyckte väl att det var helt ok det du skrivit - kan tyvärr inte komma på ngt mer , men som sagt: jag är verkligen jättedålig på att skriva såna brev! Hoppas ngn annan kan hjälpa dig bättre (om det nu behövs )

Är mixed alfabetet oxå slut på de flesta ställen nu eller?!!! Jag hoppas de har det kvar på Brunssons, för jag har önskat mig presentkort där när jag fyller år om två veckor!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Loppan79

bitte71 - sagomamma har ju precis fått mixalfabetet till sin butik så där borde det inte vara slut.

Tack för hjälpen!

• Sagomamma
    Jo79 skrev 2006-06-09 12:42:11 följande:
    Och jag fick ett litet fint paket från Pysselpunkten men inte från scrapbookbutiken... Jobbigt att vänta ända tills på måndag!!Grattis till alla hus och lägenheter och jobb och allt vad det var... Mamma till KaramEllen
    Och jag som skickat det den 7/6 kl 14.00 , samma dag som beställningen lades alltså (typ efter två timmar)!!! Och så har du FORTFRANDE inte det??? Konstigt... Tsan vad lessen man blir när man försöker vara snabb och så kan inte Posten sköta sitt jobb...

Hoppas det jag skickat med åtminstone funkar som liiite tröst:;-D
  • bitte71

Loppan79: nä, det är nog slut på scrapbookbutiken för det finns inte där!

Nu var jag inne på Scraproom och tänkte shoppa lite, för de brukar ju ha betalning mot faktura - men inte! Nä, nu är det förskottsbetalning där oxå, alt. kortköp (med Visa, Mastercard och nåt mer) - tydligen helt nytt för det var introdutionserbjudande t.o.m 1/7 på frakten (29 kronor!) om man betalar med kort! Åh, vill ju ha mixed alfabetet oxå *kliar i spenderfingrarna*. Antar att om jag får ett presentkort på Brunssons så är det väl slut där oxå

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • PamPam 83

Bitte71
    ja många ställen är mixalfabetet slut på undra hur det kan komma sig
    men finns på en del ställen har jag sett, men det är betydligt billigare på scrapbutiken och en massa saker som jag vill ha där ifrån. Vill bara beställa på ett ställe just nu, ekonomin är i botten även om skattepengarna kom idag men det är de enda pengarna som jag har till slutet av juli inte lätt att vara student... vad jag ska schoppa loss när jag har jobb sedan!

• Meli

Sagomamma

Ibland kommre inte sakerna fram dagen efter har jag märkt, fast det står så på lådan...

• Loppan79

Jo79 - vad konstigt att du inte fick ditt paket från scrapbookbutiken. Det jag beställde därifrån i onsdags fick jag i brevlådan igår! Iof var det bara en chalk men storleken på brevet borde ju inte spela något roll!

• Marajjah

Loppan
    Ojaa, det var visst flera stycken som höll på med det också.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Jo79
    Sagomamma skrev 2006-06-09 14:43:35 följande:
    Jo79 skrev 2006-06-09 12:42:11 följande: Och jag fick ett litet fint paket från Pysselpunkten men inte från scrapbookbutiken... Jobbigt att vänta ända tills på måndag!!Grattis till alla hus och lägenheter och jobb och allt vad det var... Mamma till KaramEllen Och jag som skickat det den 7/6 kl 14.00 , samma dag som beställningen lades alltså (typ efter två timmar)!!! Och så har du FORTFRANDE inte det??? Konstigt... Tsan vad lessen man blir när man försöker vara snabb och så kan inte Posten sköta sitt jobb...Hoppas det jag skickat med åtminstone funkar som liiite tröst:;-D
    Inte ditt fel, jag skyller allt på posten. De har slarvat bort avier och inte lämnat ut paket som de ska massa gånger nu det sista... kanske tycker de att jag borde göra nått annat än att scrappa...
    Loppan79 skrev 2006-06-09 15:33:50 följande:
    Jo79 - vad konstigt att du inte fick ditt paket från scrapbookbutiken. Det jag beställde därifrån i onsdags fick jag i brevlådan igår! Iof var det bara en chalk men storleken på brevet borde ju inte spela något roll!
    DET var ju orättvist!! Jag blir bara så orolig att det har kommit bort...
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket