• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Har mina omonterade i cd fodral å så håller jag på med en hemmagjord variant med plastfickor i pärm med små påsar Fundersam ska förklara bättre när jag lyckats få ihop det
    Finns det nån som vet vad man använder washers till.. ser ut som vanliga metallringar, såg dom på hoseofpaper..

• Ankiz

Får jag fråga var ni fått tag på alfabet-stämplar, och vad de kostade?

• Blue Vapor

Mammsy - man har dem .................... knyter fast dem och kanske målar på dem om man vill....... hehe. Knyter fast på LOs eller kort alltså, med fina band Jag har ett gäng såna med text på från Making Memories, löv them.

Typ.

• MAMMSY

BVSkrikandesFlört!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fyy på dig! Nu fick du mig att titta in på impress.. å jag som försöker hålla mig undan shoppingsajter (iallafall tills barnbidraget kommer på måndag ) ÅÅ vilken ursöt stämpel dom har på första sidan den med lilla fågeln. Vill ha nuuuuuuuuuuuuuuu!

• MAMMSY

oki tack var som jag trodde då.. fast med text på.. hmn det lät lite roligare än dom jagsåg dom såg ut som en nyckelring utan nycklar..

• Blue Vapor

Mammsy - *FNISS* ja, den är hur söt som helst! Har dock kommit fram till att jag inte BEHÖVER DEN! Däremot behöver jag plötsligt tre feta nya blomstämplar under "newest stamps" efter att ha kollat in alla deras nya idékort natten till idag Jag som just piställit därifrån........ tänk att det JÄMT är så????

• MAMMSY

Neeeeeeeeej nu måste jag ju in å kolla dom med.. 

• Blue Vapor

Hehe................. jag behövde dem inte ALLS då jag piställde förra helgen.. det var idékorten inatt som pajjade allt

• MAMMSY
    Gråter gråter floder för min tunna plånbok...
    Å vad mycket nytt det fanns som jag ville ha... Dom hade ju dom nya ribbon bradsen å såna gem stickers å en massa snygga stämplar.. Jag vill ha mer alfabet...
  • Blue Vapor

*fnisssssss* Jag vill ha alla mina fina fuzzy rub ons jag köpte på Lifetime i fredags NUUUUUUUUUUUU!! Köpte andra underliga saker där också, men de minns jag inte ens en gång. Impress borde komma imorrn hoppas jag... min kompis fick sitt idag Fusk. Har en hel packe med snygga cotton candy-rosa kort däri!

Svar på tråden Scrapträsket