• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Blue Vapor

Nejmen gud, det finns ju mycket billigare... ett öjneblick bara.... *letar*

Här kan man beställa såna prov-tags på alla bazills! pappersbiten.se/shop/index.php&cPath=2&zenid=9307cd9ba5e852263d8729449576db4d

• Angelica80

Hmm. Får inte med tråden i mina favoriter. o får heller inte bort den gamla från favoriter. betaversionen är verkligen inte alls bra ibland =/

• Cia o krabaten

BV: De där gör hon ju själv verkar det som... VIlket jobb!!!
    Den på scraproom är ju original...=DYrare

• Cia o krabaten

Har kollat lite närmare och man måste nog ha en hel del av setten som finns på pappersbiten för att komma upp i samma mängd som bazzill-snurran, så då blir det ju lite mera pengar, men verkar ändå billigare än original.
    Helt klart värt en koll Lycka2!

• Blue Vapor

Javisst, hon qkuttar dem själv, men det är ju fortfarande bazills Flera kompisar har köpt därifrån och är jättenöjda! Jag har inte fått min breda ända ur än......

• MAMMSY

Oj vilket jobb du har gjort Cia Skrattande stor eloge till dig!!!!!!!!!!!!

• tr3z

ja, shajt vilket jobb att fixa allt det där bazzil-grejset! Men, helt klart nåt jag vill ha! Förvånande nog

• ZaraÖ

Gutes med ny tråd, började tröttna på evighets scrollet

Svar på tråden Scrapträsket