• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Blue Vapor

Gud vad jag får saker gjort här .... nu har jag ju glömt att äta! Bäst jag gör det, så kanske jag blir färdig ikväll med alla punkter! Har två extremviktiga saker kvar, och så.... 4 rätt viktiga!

• myskatt

Om ni lovar att inte skratta allt för mycket får ni gå in och kolla på min första lo...

Finns inga ord för hur missnöjd jag är men med bättre förberedelse och en kniv istället för sax kanske det går bättre nästa gång. Stämplarna va påtok för överkurs!!!

• kela81

Läste i min amelia brud och bröllop (JA jag erkänner...jag köper sånt trotts att jag inte har något planerat bröllop )att det finns en scrapbutik på tometbodavägen/st. eriks plan i stockholm...vad är det för butik Det stod inget namn nämligen! Nån som vet

• esterr

Undrar om scrapbutiken du läste om, är den som inte finns där längre. Hon som hade den blev sjuk och lade ner själva butiken. Vet ej om nätbutiken finns kvar. Nån annan som vet?

Har scrappat en LO som jag laddar upp imorgon, var tvungen att ladda batteriet på digitalkameran först.

• kela81

var det nyligen hon stängde då heller? Det är senaste nummret av tidningen jag har...vore ju lite trist om de ger ut info som inte stämmer...

• rastom32

Ny LO i mitt galleri... "Min syster"... om ni vill kika o bedöma

Nattinatt *S*

• Blue Vapor

Kela - det stängde i höstas! Ofta är det rätt lång pressläggningstid på magasin, så det är därför det finns gammal info i den... men rätt dåligt att de inte tagit bprt det! Nej, jag tror inte att webb-shopen finns kvar den heller, men det är jag lite osäker på.

• kela81
    Åh..synd...jag som sett fram emot att få gå och shoppa bland alla de hundratals fina papprena de beskrev i tidningen
Svar på tråden Scrapträsket