• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • lovelylocks

hallo missys! ny lo i galleriet. planen var att den skulle bli helt annars än vad den vart, men så hittade jag en massa underbara bg papper jag glömt att jag hade så jag var tvungen att ändra inrikting. lon tog mig 2 timmar att göra o det var superkul hela vägen! omd et ändå alltid kunde gå så här lätt....

• carne

lovelylocks: jag blir såååå inspirerad av dej! Så fina LO's!!!

• lovelylocks

ålen, vad kul! det e det som e meningen!!!

• MAMMSY

Ja hu vad alla lyckas få till detFundersam önskar jag oxå hade tid, men Lillskruttan håller på atrt få tänder å har i samma veva blivit jättemammig kan inte göra nånting känns det som..

• Blue Vapor

Har just laddat upp en ny LO till min gravidbok i galleriet under "starka bilder"! Dåligt ljus, skit bakom spakarna i fotoväg kanske fotar om senare idag! Allt är kantsuddat med guld, och stämplet bakom titeln är också i guld faktiskt, men det syns ju inte....

• Glyfen

Ingen som vet vart man kan beställa Sassa-papper?? Orkar inte titta igenom alla butiker...

• kela81

Åååååhhhh...inga kort med posten i dag heller Vad ska jag då göra hela helgen
    Förutom att äta massa kakor i morron på kalas

• Blue Vapor

Dumma dumma postgubbe.................. INGEN post öht idag.... var är mina pakeeeeeeeeeeeeeeet?? Och mitt besked från FK??? *gråt*

Har lagt in en close up på min senaste journaling, såg inte att det blev lite pluttigt förut! Ikväll blir det stöd-journaling för viktiga saker som inte får färgas av ev bebisankomst!

Svar på tråden Scrapträsket