• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Edma

Nu har jag shoppat massor av papper!! Och nya plastfickor till mitt album.
    Här ska scrappas!!

• Billan27

Skriver inte ofta här i tråden det finns inte alltid tid för det. Men är inne och spanar ibland på era fina alster
    Måste få lite tid för scrapping nu i helgen men jag ska nog ta och lägga en beställning på lite mer prylar.

En glad mamma!
  • Skumpis

Billan - Kan du inte säga till mig vart du ska beställa så kanske vi kan sambeställa?

• kela81

*Gäsp* *jätte trött*
    var till papprika i går kväll och shoppade lite..jätte fina papper Fast va mycket folk det var där i går kväll! Blev nästan lite rädd (om nån var där så var det var jag som stod och försökte vara lite osynlig i pappershöran i nån halvtimme och sen sprang hem så fort benen bar med mina nya skatter )
    orkar dock inte scrappa i kväll...är ju aldeles för trött..jobbigt det där med att jobba..

• Glyfen

Snart är det dags för lön/föräldrapenning!!Penga mun

Bäst att börja spana in vad man behöver shoppa den här månaden!Skrattande

• Glyfen
    Nån som vet vart det finns Sassa-papper??
  • LillemorR

Tack tjejer för era fina ord.
    Jag håller med Cia att min senaste Lo behöver utsmyckning av något slag men det är rätt enkelt för jag har inget matrial att välja mellan så den får vänta. (har flera som inte är riktigt klar och behöver något men jag kan inte sätta fingret på vad.)

Är det någon som vet hur man gör ett minialbum??
    Tänkte göra ett till svärmor (som fyller år snart) från min
    dotter...

Imorgon ska jag åka å shoppa kläder till "dotra mi" för hon börjar inskolningen på måndag. Det är ganska mycket som behöver inhandlas.
    Ha det bra och scrappa vidare.....

• Humla78

Nu har jag fått lite fotohjälp (tack snälla, snälla, snälla tr3z!) och har lagt upp mitt första scrapprojekt i galleriet, ett litet album till mannen på alla hjärtans dag (jag hoppas jag lyckats göra det i alla fall). Kika gärna in!

• Ellisen

Jag är en riktig nybörjare på denna underbara hobby, så jag måste verkligen säga hur imponerad jag blir av alla era fina LO:s ni gör! Snyggt jobbat tjejer! Jag blir jätteinspirerad när jag tittar på alla era fina sidor!
    Godnatt allihopa!

• esterr

Sabika,
    jag har tidigare gjort några LO:s efter skisser men nu är min största inspirationskälla annonser. Och oftast växer en LO fram hos mig, så innan jag sätter igång och scrappar har jag oftast gjort en egen skiss, skrivit ev journaling, fixat rubrik, valt papper och tänkt ut ev dekorationer. Har ruskigt svårt att scrappa rätt upp och ner. Men det är jag det.

Svar på tråden Scrapträsket