• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • annika5064

nu har jag haft 999 stycken i mitt galleri...vem blir nr 1000?

• Jo79

Bra jobb Cia! Jättebra

Jag tillbringar med framför datorn än vad jag scrappar...

• Jo79

och har släppt hjärnan framför en bil... mer tid framför datorn ska det ju vara...

• esterr

Om man vill ha provlappar kan man gå med i så kallade swappar! Jag är just nu med några stycken och väntar hem pappersprov på alla corduroy, monotrios och monos.

Tagsen som Blue Vapor skriver om är väl rätt små, här får man en "något" större bit av varje (6 * 10 cm).

Om ni är sugna att hänga på finns det plats kvar här:
    - orange peel forum.pyssel.net/viewtopic.php&highlight=
    - crisscross forum.pyssel.net/viewtopic.php&highlight=
    - fourz forum.pyssel.net/viewtopic.php&highlight=

• Skumpis

Jag önskar jag hade hamnat i "träsket" Jag får bara prestationsångest när jag ska scrappa Kanske för att det är ett sådant stort företag när jag ska "få till det". Måste nämligen städa undan på köksbordet och sen plocka fram alla prylar. Jobbigt!!! *Längtar till större lägenhet med egen scraphörna*

Ni som pysslar med kort. Vart köper ni billiga sådana någonstans? Jag har fått mina första stämplar idag

• Jo79

Skumpis: Tar man inte vanligt bazzill typ och skär till och fixar till ett fint kort? Eller är jag ute och cyklar?

• Skumpis

Jo79 - Jaha, det kanske man gör Fundersam Fast då får man ju inget matchande kuvärt Fundersam

• esterr

Skumpis,
    antingen kan man göra precis som Jo79 föreslår, eller så har de flesta nätshoppar som säljer stämpel-grejor färdigvikta kort med kuvert.

Svar på tråden Scrapträsket