• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

åh det ska bli så KUL med skissutmaningen! Funderar fram å tillbaka på vad jag ska scrappa, satt i bilen hem till mina fräldrar och funderade igenom vad jag har för lite papper och foton... Det är så kul att vi gör nåt ihop här i tråden och att alla är så trevliga och snälla...

Hmm, jag är lite kär i vår tråd, märker jag

• Cheri

kela81, jag vet vad du menar sist jag var där ville hon ha 600 av mig

Gomorron på er fresten, *S* idag gick jag upp 12.30, sessa är ett tröttmonster idag så varför inte passa på?!

Va ska ni göra för kul idag då?

• Tingeling13

Nu har jag hittat en auktion på Tradera där de säljer en stor bok från CK (Creating Keepsakes) med över 800 ideer. Vågar man köpa denna osedd?
    Vad tycker ni, hade ni vågat?

• kaksmulan

Nu har jag också en ny LO i mitt galleri. Den är över min lillasyster, kolla gärna och kommentera. Jag är så himla osäker på hur man ska göra för att få det bra...

Felix ♥ och Ellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • smulan001

kaksmulan: den var ju jättefin! Snygga färger och fina band!
    Tack cheri

• Cheri

får jag besvära er med en liten tjänst.. kan någon kika in hos mig och tala om för mig om det går?

• Cheri

nevermind hörrni... jösses vad buggar det är i den här versionen...

Svar på tråden Scrapträsket