• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • leamon

Cheri....flirtar lite...kan du fixa till mig oxå?? Med brunt (gärna mörkt) hår o Monica.

• Cheri

Tingeling, jag har tyvärr ingen aning *sorry*

• Cia o krabaten

Tingeling: Inte heller ngn aning, tyvärr.
    Men de böcker jag sett är oerhört växlande kvalitet. En jag tittade på idag (iofs svensk) hade mest mallar på tags och pp och sånt, och det är inte vad jag vill pyssla med. Så det bästa är ju att bläddra i den... skulle du inte åka över själv??

Utteröga: Japp! Min är nästan klar Bara 1-års bilderna kvar.
    Många av dem finns i mitt galleri, men här är en länk om just detta!
    beta.familjeliv.se/Forum-5-179/m7471726.html

• annika5064

Åh, Cheri, får jag oxå? Brunt hår och Annika...

• Lycka2

Hej alla,

är det så att någon av alla scrapbutiker som finns har liksom...extra mycket av allt? Jag sitter och kollar runt för att hitta det jag vill beställa, men det faller alltid på nåt, antingen finns inte just det limmet jag vill ha, eller det embossingpulvret, eller den färgen på bazzill-pappret etc. Visst, det går ju att göra flera beställningar, men även denna månad mår bäst av så lite fraktavgift som möjligt..

MAMMSY: Tack snälla för svar om fraktfritt! Jag är jättesugen att vara med i scraptävlingen, men vet inte om jag hinner, måste jag anmäla mig, eller kan jag göra mitt bästa, och lägga in bidraget om jag hinner?

• MAMMSY

Lycka2 : Ni ingen anmälan behövs, den ska vara färdig nästa söndag för att vara med i omröstningen hoppas du hinner ju fler som e med desto roligare!

Kram Malin
  • Cia o krabaten

Tingeling: Skulle inte du till USA och handla?? Ngn annan kanske, sorry

Svar på tråden Scrapträsket