• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Blue Vapor

MAmmsy - mmm... och jag vill ha de fyra "botaniska" motiven där...... men jag VÄGRAR handla en enda pinal till därifrån. Jag har funderat på att skaffa mig en bulvan

• MAMMSY

Bv: Å ja dom me jordgubben å d ja jag vet *dregglar* dom vill jag oxå ha har inte beställt själv men efter att jag hade pratat med dig om det så fickjag höra såååååååå många som hade haft problem med om så himla tråkigt

• Blue Vapor

Ja jag KAN faktiskt inte rekommendera någon att handla där, vare sig servicemässigt eller moraliskt för den delen - men visst alla kan ju få prova, det kan ju funka... För egen del så har jag både givit upp och fått nog för länge sedan!

• MAMMSY

Nä nu blir det sängen.. å jag vet en som kommer vakna i natt å vara hungrig.. Julia somnade innan vällingen. Snark
    Scrappa lugnt tjejer

• Glyfen

Såå jaa Blue Vapor... tids nog hamnar du i bebisträsket och lääängtar tillbaka till scrapträsket.. hehe Jag kommer att sakna dig, så se till att pallra dig tillbaka snabbt!!

• Blue Vapor

Glyfen - usch, inte skrämmas! Jag är redan rädd för att jag aldrig mer kommer hitta in hit till alla pysselsaker Och jag som nästan bestämt mig för att prova på att göra smycken nu också.... voje vojne...

• Skumpis

God kväll!
    Ikväll har jag jobbat och hunnit sitta och pilla på LOn från skissen. Jättekul men som vanligt blir det aldrig som man tänkt sig Jag borde alltid köpa dubbletter av papper så jag kan testa mig fram.

Har bara läst sista sidan och förstått att BV är trött på att vänta på bebis. Jag var också trött och ändå fick jag två veckor innan bf. Det finns inte så mycket positivt med att vänta förrutom att du har tid att scrappa

Dumma sambon tittar på film via datorn via sin inloggning. Detta gör att jag måste surfa på hans inloggning och kommer inte åt mina mail och mitt lösen till Scrappiz Är nyfiken på nästa veckas skiss för den har jag tänkt göra. Någon som vet hur många foton den innehöll??? *hoppas på måååååånga* 

• kela81

åhhhh...varför sitter jag uppe fortfarande???
    ZZzzzzz....
    har i allafall gjort tre nya LO:s Fast jag är alldeles för trött för att fota dem nu...får bli i morron bitti (när jag ochså lär upptäcka hur snea och vinda de är...eftersom man inte ska göra Lo:s i sömmnen....

Nä...dax att gå och sova...gissa vad man kommer att drömma om

• Tingeling13

Nä gud, tänk om jag ändå fick åka over seas och shoppaloss Skrattande.
    Nä tyvärr var det inte min tur denna gång Gråter.

• smulan001

BV: Jag lider med dig!!!! När var det bebben skulle komma? Min lillplutta fick jag 9 dagar efter bf....... trodde att jag alltid skulle få vara gravid!!! FY vilken väntan! Dessutom fick jag mina stora barn före bf (4 veckor, samt 9 dagar..... ) så jag trodde ju hon skulle komma tidigare........
    Man kan aldrig lita på dom små!

Svar på tråden Scrapträsket