• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Blue Vapor

Hihi, najs!

*försöker komma åstadkomma födelsedagskort....*morr* *

• Cia o krabaten

Godmorgon till sommartid och att tjejen vaknade strax efter 6 och inte 5!!!

Vad är ni för ena nattsuddare
    Cheri: Du har för mycket tid (läs för tråkigt )!!!

• tr3z

Cheri - nu är ju jag inte uppe hela nätterna men jag vill oxå ha en sån! Me brunt hår å så trez om du är OK

Oj, sommartid, halva dan har ju gått redan!!

• Cheri
    Cia Helt klart

Trez
    självklart, finns att hämta i mittgalleri!
  • rastom32

Tack Cheri... jag har redan varit hos dig o 'Sonja' blev perfekt

*S*

• Tingeling13

Upprepar min fråga!!

Nu har jag hittat en auktion på Tradera där de säljer en stor bok från CK (Creating Keepsakes) med över 800 ideer.

Är det någon som har den och vet om den är bra?
    Vågar man annars köpa denna osedd?
    Vad tycker ni, hade ni vågat?

• BackinBlack

Hej!

Smiter in en snabbis mellan matningar av mig och av Uma. Undrar om det är några som har gjort egna bebisalbum?

Jag har hindrat min sambo att köpa ett färdigt sådant där "Mitt första år" eller vad de heter, för jag har tänkt att jag ska scrappa det själv. Det skulle vara roligt att se hur andra har gjort och få lite inspiration.

Nu är ju Uma bara 10 dagar (om några timmar), men det är aldrig för tidigt att börja samla idéer och material.

nu med en liten Uma
Svar på tråden Scrapträsket