• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Vem vet

Jag har lite frågor om detta är det någon som orkar svara mig?

• MAMMSY

Vem vet: Ta en titt i början av tråden där finns en hel lista med allt du kan behövas veta å gör det inte det så svarar vi gärna

• Vem vet

Jo, jag har läst i början, men jag undrar "klär" man in hela underlaget, eller dekorerar man det?
    Förstår ni hur jag menar?

• Humla78

Mammst, det är ju en supersvår skiss du har gjort! Vet inte hur många gånger jag vridit och vändt på min pappersbitar nu, men ändå blir det inte bra... Kanske dags att sova istället...

• Cheri

Mammsy, finns att hämta i mitt galleri

Oki Humla 2 sek...

• Cheri

Så Humla, finns att hämta i mitt galleri

• Blue Vapor

Helloj, Vem Vet, är du här? Vad skoj!

Jag svarar lite på din fråga... det beror på vad du väljer att scrappa i! Min gravidbok som jag håller på med, där är det redan fasta sidor, så de brukar jag klä med annat papper liksom, så jag får en ny bakgrund, eller ibland kör man rätt på sidan bara. I vanliga scrapbalbum så är det ju oftast plastfickor som är meningen att man ska peta i sina alster i, så då scrappar man direkt på valfritt pappersbakgrund! Dvs då dekorerar du på vilket papper du vill.

Blev du klokare??

• Vem vet

Hej och tack BV

Det var precis svar på min fråga

Svar på tråden Scrapträsket