• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Skumpis: Jag vet inte vad de andra tycker,men som det brukar vara på andra forum med skissutmaningar så får man fixa och trixa lite som man vill med den, bara man ser att den finns någonstans...
    Tex är det ju helt ok att spegelvända, om du inte har ngn journaling till taggar så anser inte jag att det behövs några, likså om du behöver flera foton eller nåt så är det bara att sätta dit, så länge man ser att det är skissen i botten.
    Tex kan ju inte Cheri komma med ngn av sin senaste underbara LO's och hävda att det är Mammsy's skiss, för det stämmer ju inte nånstans

Har ni andra, ffa Mammasy eftersom det är din skiss, ngt att invända så hojta till!

Sen brukar man rösta på den man tycker mest om.
    95% av fallen blir det ju den man tycker är snyggast, men det kan ju även vara ngn detalj som är helt underbar!

• MAMMSY

Nix har inget direkt att invända som jag skrev tidigare i tråden är det ju upp till er att tolka den, sålänge man ser att man använt skissen i grund å botten
    När jag röstar efter skissutmaningar brukar det bli den jag tycker mest om, fast jag kollar även på hur dom har använt sig av skissen å den som har gjort nått kretivt av den brukar fastna i mina ögon

Kram Malin
  • MAMMSY

Nu har jag lyckats jaga rätt på en fotograf så dom som vill kan titta på min variant av scrappiz skissutmaningen i mitt galleri

Kram Malin
  • rastom32

"Cheri"

Jisses vad sött - ja, tack - fixar du eller? Gärna med brunt hår o med mitt namn; Sonja

• Cheri

absolut! vill du ha sonja då? Inte ditt FL nick??

• Humla78

Vet någon om det finns någon maxgräns för hur många bidrag som får vara med i scrappizutmaningen?

• Humla78

Åhh... Cheri, den var ju supersöt!!! Får jag också??? Med brunt hår.

• MAMMSY

Ohhhhhhhhhhhhhhh Cheri måste oxå ha en sån nuuuuuuu Me blont hår Med Malin namn
    Tack alla som har skrivit så snälla saker om min LO

Svar på tråden Scrapträsket