• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

kela81 - Har du gjort 3 LO på samma kväll?????  Jag satt med en igår och blev inte ens färdig. Det tar sån himla lång tid för mig eftersom jag aldrig får någon bild i huvudet utan måste testa mig fram. Ändå hade jag en skiss att utgå från igår.

• kela81

skumpis-jo...jag gjorde ju det...men de ser ut där efter ochså Jag hadde skisser till alla tre och de är ganska så enkla så det var inte så svårt...men ändå rusade klockan iväg och blev halv två!

• MAMMSY

Sitter å väntar på att veckans skissutmaning ska ladds upp på scrappiz e ju så nyfiken på vad det evi ska scrappa på våran scraphippa hos skumpis

• Skumpis

Mammsy - Jag väntar också Borde göra färdigt din skiss nu medan sambon och lillkillen är ute på promenad....

• MAMMSY

Fniss jag har bara hunnit med å välja ut papper till min

• smulan001

Har scrapptorka .... kan inte komma på rtt endaste dugg! Inte ens välja papper! pust

• kela81

nu ligger tre nya LO:s i mitt galleri...kom gärna in och risa och rosa....
    Kom bara ihåg att jag nästan sov när jag gjorde dem Hehe...

• smulan001

Du lyckades bra - fast du sov gullig kisse...... ska nog scrappa våran me!

• kela81

smulan001- tack
    Ja...det var kul att scrappa katten...ska försöka få några bra kort på hunden ochså och fixa till...men han rullar bara över på mage och börjar fnysa och ha sig när kameran kommer fram...om han inte kör in nosen i objektivet vill säga...liiiite svårare då

Svar på tråden Scrapträsket