• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Vaaaaa nej det skulle ju bli en bild där.. mutter mutter jag å datorer..

• ZaraÖ

åh vilken kul skiss!!! men svår tror jag..men jag ska försöka iaf!

• Justice

Mitt problem är att jag har så många ideer att jag inte vet var jag ska börja...Är nu endast nybörjare som hållit på sen januari.
    Som övning gör jag alfabetet åt våra barn, sen när dom börjar i skolan och ska börja lära sig bokstäver kanske det blir intressantare så här...Har gjort A,B,D just nu men har haft en paus ett tag...
    Kom gärna med ideer om passade saker till alfabetet i min gästbok! Typ: åt bokstaven D använde jag mig av duvor...

• Lioness

Så, nu är det två färdiga layouter i mitt galleri: Kladdkaka och Ost- & örtbröd.

Välkomna in och ta en titt!

Lioness

• Humla78

Snyft... hade lagt mina utvalda kort till mammsys skiss på mitt scrappbord och så har min 15-månaders klätterapa varit uppe och skrynklat i hop dem...

• Amelié77

Lioness - jag vet inte vad det är med ditt krypin, men genast jag klickar på ditt namn i en tråd så låser sig Internet. Får starta om det. Har du väldigt mycket Plus-grejer i ditt krypin eller varför komer jag inte in? Jag märkte det förra veckan, men tänkte att det bara var något tillfälligt, men nu var det likadant idag. Jag surfar på en Mac här på jobbet, har inte testat från min pc hemma. Stööörande ju! Vill se dina alster!

• Lioness

2xA - nope inga Plus-grejer alls, låter mycket skumt!
    Är det någon annan här som har problem att komma in i mitt krypin?
    Vet tyvärr inte vad det kan bero på, nån annan som har nåt tips?

Lioness

• smulan001

Lioness: Inga problem Vilka goda recept ! Och snygga - ett sånt album vill man ju ha!!! Måste göras när man får tid!

• Jo79

Nemas problemas här heller... och så smaskiga och fina recpet! Mycket roligare att ha än mina klottriga rutpapper....

• tr3z

Kela, Zara, Bobline och Utteröga - TACK för dom fina fickorna, så himla kul och spännande att få post idag!!!!!

Svar på tråden Scrapträsket