• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • kela81

man kan ju ochså länka till omsröstningen här i tråden med...då hittar ju alla!

• Skumpis

Är det bara vi som ska rösta? Hur fixar vi det? Ingen omröstningstråd då alltså? *bara undrar*

• Skumpis

Jag hinner inte alltid läsa allt i tråden så förlåt mig om jag tar upp saker ni redan pratat om. Tur att ni är så trevliga och inte blir trötta och arga på mig

• MAMMSY

Joo jag tycker att alla får rösta alltså att man startar en omröstningstråd tycker jag då är det ju lättast att se vem som flest har röstat på

• Cia o krabaten

Skumpis: vi är väl rädda för översvämning

Jag undrade just detsamma att det är väl bara vi som ska rösta, inte hela fl.
    Inte hur vi skulle hitta omröstningen, det tror jag vi fixar...

• MAMMSY

oj vad virrig jag låter *trött* hoppas ni förstod vad jag menade iallafall..
    Hmn BV e det tysst ifrån idag kan det vara bebis på g kanske Glad

• Blue Vapor

Nejnej för tusan, jag smyger här... Trodde det var på G inatt, men det kom av sig på förmiddagen.....

• kela81

MAMMSY-tack Du är en ängel
    ja..ovanligt tyst från BV...fast hon är oline i allafall står det...hum...

Svar på tråden Scrapträsket