• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

jagvill ha Lotta.r stämplarna nuuu mutter å mutter j***a magnolia.. mamma ska till borås iveckan skulle ju kunna skicka dit henne iofsig men jag vill egentligen inte stödja en sån affär överhuvudtaget..

• Glyfen

Man kanske kan skriva sin röst i gästboken hos den som har omröstningen hos sig? Hur många röster blir det uppskattningsvis?? Många hoppas vi!!

• Blue Vapor

USCH, jag köpte nåt papper på Skapa som STINKER tant här........ kanske kul ibland, men inte just ikväll...

• MAMMSY

Näää nu e det sovdags *drömmer drömmer om mina kommande LO:s*
    Sov gott!!!!

Kram Malin
  • Glyfen
    Det var inte meningen att skrämma dig igår! Tänk att snart har du världens finaste att scrappa om!! Ser fram emot alla fina LO:s du kommer att göra... de sover ju ibland de små liven...
  • Glyfen

Nu har jag spanat in scrappiz-utmaningen... det kanske kan vara lösningen för mig att köra utmaningar så att det blir något gjort. Då slipper jag ju iaf fundera så HIMLA mycket på hur det ska se ut

(förra inlägget va ju till dej då Blue Vapor!)

• Blue Vapor

Glyfen - hehe, jag hoppas kunna upprätthålla hobby-spiriten! Ska sambon ha valuta för sitt smart inköpta träningskort så ska väl ändå JAAAAG få göra nåt också!?

Usch, jag blir så TRÖTT på mig själv.... jag kan ALDRIG välja papper - varför kan jag inte det??? Det tar ju flera dagar jämt... Jag är så himla petig...... Nu är jag på väg att kolla en fjärde färg/mönster-konstellation för kvällen.. suck.

• Blue Vapor

Suck..... struntar i den fjärde hysteriska färgställningen och tar fram en kommunaltrist femte.... man kan ju faktiskt skriva ut journalingen i färg... kanske... *våndaaaa*

NÄE, jag går och sover!

• Amelié77

Funderar på om jag också ska vara med i er utmaning, om jag hinner vill säga. Minns att Mammsy skrivit en förklaring till skissen är det nån som vet på vilken sida den finns?

Svar på tråden Scrapträsket