• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

men om vi lägger ut omröstningen under knep å knåp måste ju bli bra för om vi ska rösta i tråden måste man ju gå sidor tbx å hålla koll på ordningen verkar jobbigt tycker jag, röstar för en omröstningsttråd som vi länkar till

• piis

hihi... många som har koll på dig blue vapor. Tre inlägg på samma tid med svar på MAMMSY´s fundering.

• MAMMSY

Fniss vilken pysselbebis det kommer bli född med stämpeln i hand Flört

• Cia o krabaten

Tröttmammsy: Jag tycker det låter bra med en egen omröstningstråd under knep&knåp där alla LO's visas samtidigt så man inte behöver bläddra och ha sig en massa.
    Låt säga att den får pågå 3 dagar då och att vi länkar till den i tråden.
    ALla lär ju vara på hugget på söndagkvällen iaf

Frågor:
    *Hur får plussaren som ska fixa omröstning bilderna?? Lägger man upp dem i galleriet eller kan man skicka dem? Vill ju inte att folk ska tjuvkika...
    * Vi får väl helt enkelt skriva i omröstningstråden att det bara är för aktiva i scrapträsket. Eller?? Vill ju inte att kreti och pleti från "plockepinn-tråden" ska komma hit och rösta FEL!!!

• Cia o krabaten

BV: Försökte hitta något som inte skulle förolämpa alltför många...

• MAMMSY

Ja jag tänkte fråga nästan samma sak e det nån som har lust att åta sig att starta en omröstningstråd? för om bilderna ska mailas så får gärna nån annan fixa för våran mail har vart lite sisådär det senaste den väljer själv vilka brev den vill ta emot

Svar på tråden Scrapträsket