Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Hur långt gånger är du? Du kan inte få komma tidigare. Jag har 1,5 vecka tills vårat första och det känns långt bort än. Du ska ju vänta nästan en månad
V 9+ nu. Var på ultraljud i v 7+4 enligt äl, då var embryot 14 mm så motsvarande 7+6 och hjärtat pickade på fint. Bokade själv om 3,5 v eftersom det är efter v 12+, så efter det kan man ju som slappna av...
Här läst någonstans att emot vecka 10 kan symptom minska eller försvinna. Utan att det är någon fara. Hoppas allt är bra och det bara är att du kanske slipper de nu
Hoppar in här. Gravid med bf 20 november. Mitt tredje barn, men min sambos första. Jag är rätt nojjig då vi fick ett tidigt missfall förra året och jag mådde riktigt dåligt efter det. Tog nästan 9 månader att bearbeta.
Nu har jag sett ett hjärta slå i vecka 6. Mår illa varje dag och vet inte alls hur jag ska hantera illamåendet. Äter lergigan comp men de hjälper efter nån timme.
Har ingen direkt att diskutera saker med eftersom vi valt att hålla det för oss själva till efter kub.
Hoppar in i tråden. Gravid i v9 (8+3) bf 14 nov efter att ha försökt få barn i 7år. Har nu lyckats med ivf försök 3. Har bagaget 2 långa protokoll ivf försök och 3 fet försök. Är i en blandning av lycka och oro.. har gjort vul som visade en frisk liten mini krabat med normala hjärtslag och inga tecken på utomkveds. Kub har vi bokat till 25 april.
Hoppar in i tråden! Var på första ultraljud idag, var så nervös innan men det var en liten pigg krabat, ca 26 mm, med fint hjärtljud så är så glad :) är i v 10 (9+3) med bf 5 Nov.
Hoppar in i tråden. Gravid i v9 (8+3) bf 14 nov efter att ha försökt få barn i 7år. Har nu lyckats med ivf försök 3. Har bagaget 2 långa protokoll ivf försök och 3 fet försök. Är i en blandning av lycka och oro.. har gjort vul som visade en frisk liten mini krabat med normala hjärtslag och inga tecken på utomkveds. Kub har vi bokat till 25 april.
Jag är i v.7 (6+2) och fick nu ikväll en liten tunn strimma brun flytning. Jag har ingen speciell värk i magen mer än att tarmarna lever sitt egna liv. Visst borde det vara lugnt?

Grattis till era plus alla! Och 7 år (!) Cruella81!! Vad häftigt med plus och att allt ser bra ut! Jag tyckte jag fick vänta länge på plus och det tog typ 9 månader, man får lite perspektiv på saker och ting ibland. På fredag har vi första mötet hos bm, ska bli spännande. Ska göra mitt bästa för att få boka ett tidigt vul, känner att jag skulle bli mycket lugnare om jag fick bekräftat att det finns ett hjärta som tickar. En av tre gånger det inte gått vägen för mig pågick graviditeten ända till v 12-13 men egentligen hade den avstannat redan i v 7, så snopet och sån grym besvikelse. Hoppas på annat den här gången!!