• Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • flygrl

Va tycker ni förresten om att Carl tydligen ska få komma tillbaka? :/

• molly50
    flygrl skrev 2019-04-01 14:28:32 följande:
    Ja, Gränslandet blev genast mer spännande iom Adnilson dök upp. Han är ju stor och stark och kan kanske ta ut Nick. Sen beror det på va för typ av tävling det blir förstås. Klossbyggar tävlingen tex. byggde ju på stadig hand och kunna hålla sig cool.
    Precis. Och Anna har väl åkt ut?
    flygrl skrev 2019-04-01 14:30:32 följande:

Aprilskämt,hoppas jag. 
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-04-01 14:30:32 följande:
    Vaddådå!!!!!???? Nej om ni har hört nåt sånt då hoppas jag det är ett Aprilskämt...Vill inte att han kommer tillbaka.

Vad glad jag blev när lag Nord vann pristävlingen och får träffa lokalfolk så dem kan hitta mat och lära sig ställen där det kan fiska.
  • flygrl
    molly50 skrev 2019-04-01 15:08:38 följande:

Precis. Och Anna har väl åkt ut?Aprilskämt,hoppas jag. 

Ja, Anna förlorade tävlingen mot Nick där dom skulle bygga ett torn genom lägga varannan kloss utan att det rasade.

Och...april april... fast du genomskådade ju på en gång.
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-04-01 20:31:16 följande:

Vaddådå!!!!!???? Nej om ni har hört nåt sånt då hoppas jag det är ett Aprilskämt...Vill inte att han kommer tillbaka.

Vad glad jag blev när lag Nord vann pristävlingen och får träffa lokalfolk så dem kan hitta mat och lära sig ställen där det kan fiska.

April april... fast du anade ju oråd du med. Så nej Carl kommer inte tillbaka.

Har inte sett dagens avsnitt än så återkommer om det.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-04-01 21:39:34 följande:
    April april... fast du anade ju oråd du med. Så nej Carl kommer inte tillbaka. smile2.gif

Har inte sett dagens avsnitt än så återkommer om det.
    Oj hade du inte sett dagens avsnitt. Förlåt att jag sa en del vad som hänt.

Jag trodde att du hört om att Carl var på väg tillbaka...Rynkar på näsan Tänkte inte på att det är 1 April Skrattande
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-04-01 22:13:09 följande:

Oj hade du inte sett dagens avsnitt. Förlåt att jag sa en del vad som hänt.

Jag trodde att du hört om att Carl var på väg tillbaka... Tänkte inte på att det är 1 April 

Det är lugnt. När programmet sänts på TV måste det ju va ok prata kring det. Det blir helt orimligt annars eftersom man ju aldrig kan veta när nån annan tänkt titta, särskilt mtp TV4 Play och liknande. När jag gick in och läste i tråden som jag gjorde gör jag det på egen risk så ingen anledning för dig be om ursäkt.

Ja, roligt att Nord vann pristävlingen. Blir spännande se va dom får för nytta av expert kunskapen dom ska få. :)

Desperationen sprider sig så smått i lag Syd...

Intressant att Cathrine la sig i dragkampen och förtroendet mellan henne och Nick verkar va helt borta nu. Och så blev det missämja kring sockerrören... :/
  • molly50
    flygrl skrev 2019-04-01 21:37:12 följande:
    Ja, Anna förlorade tävlingen mot Nick där dom skulle bygga ett torn genom lägga varannan kloss utan att det rasade.

Och...april april... fast du genomskådade ju på en gång.
    Ja,jag missade ju det. Men låste något om det i en grupp på facebook.

Haha! Ja,jag gjorde ju det. 
  • Johannus

Har i kväll tittat på Gränslandet. 

Fy 17 hur Nick beter sig och även Adnilson…Undrar om Nick och Adnilson måste tävla mot varann och hur det kommer att sluta....kommer dom slita sönder varann?

Jag hoppas verkligen att Jannika och Peter kommer att vinna över alla andra.

Nå bra var i alla fall att Cathrin fick åka ut för nåt störde jag mig på henne.

• flygrl
    Johannus skrev 2019-04-03 01:13:16 följande:

Har i kväll tittat på Gränslandet. 

Fy 17 hur Nick beter sig och även Adnilson?Undrar om Nick och Adnilson måste tävla mot varann och hur det kommer att sluta....kommer dom slita sönder varann?

Jag hoppas verkligen att Jannika och Peter kommer att vinna över alla andra.

Nå bra var i alla fall att Cathrin fick åka ut för nåt störde jag mig på henne.

Det har verkligen blivit otrevlig stämning i Gränslandet och ska jag va ärlig har jag lite svårt veta vilka jag ska hålla på. Å ena sidan vet jag precis hur dryga en del män kan bli i grupp men undrar samtidigt om verkligen Peter skulle va så dryg. Å andra sidan fick jag inget gott intryck av tjejerna heller som vägra hjälpa till och bara satt och gnällde. :/

Drygast på ön är ju helt klart Nick och han kan gott få åka ut snart. Cathrine kommer jag inte att sakna. Hon vänder kappan efter vinden. Först när hon va bästis med Nick va hon snorkig och dryg mot Jannika och Peter men när hon blev ovän med Nick passa det plötsligt att umgås med Jannika och bli feminist.
Svar på tråden Robinson 2019