• Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • molly50
    flygrl skrev 2019-03-29 21:52:43 följande:
    Ok, I c.

Ja, flera i Nord verkar väldigt svultna, bla Robert som väl va på vippen svimma i samband med tävlingen.
    molly50 skrev 2019-03-29 08:37:57 följande:

Ja,nu missade jag ju avsnittet igår kväll också. Jag tittade på en hockeymatch istället. *S*

Men jag har spelat in även gårdagens avsnitt så jag får titta på det idag. 

Missade även avsnittet av Gränslandet som sändes igår. men det går väl i repris eller på tv4 play. 

Så du kollar hockey du... :P

Det va inget Gränsland vare sig onsdag eller torsdag så där har du inte missat nåt.
    Ja,jag kollar gärna hockey när mitt favoritlag spelar om en plats i SHL. 

Ok. Så bra. Då kanske det visas imorgon då. 
  • flygrl
    molly50 skrev 2019-03-30 12:25:55 följande:

Ja,jag kollar gärna hockey när mitt favoritlag spelar om en plats i SHL. 

Ok. Så bra. Då kanske det visas imorgon då. 

Tycker också hockey är kul kolla på men det blir väl mest när Tre kronor spelar då. Hoppas ditt lag lyckad ta en plats i SHL. Får man fråga vilket lag?

Förresten har du inte möjlighet se på TV4 Play?
  • molly50
    flygrl skrev 2019-03-30 12:50:56 följande:
    Tycker också hockey är kul kolla på men det blir väl mest när Tre kronor spelar då. Hoppas ditt lag lyckad ta en plats i SHL. Får man fråga vilket lag?

Förresten har du inte möjlighet se på TV4 Play?
    Ja,landslagsmatcher kan också vara kul att titta på.  :)
    Jag hejar på Leksand.  :)

Jodå,det har jag. Det blir bara bortglömt av någon anledning.
  • flygrl
    molly50 skrev 2019-03-30 18:11:56 följande:

Ja,landslagsmatcher kan också vara kul att titta på.  :)

Jag hejar på Leksand.  :)

Jodå,det har jag. Det blir bara bortglömt av någon anledning.

Ok, heja Leksand!
  • Johannus

Bra nu åkte Adnilson ut till Gränslandet där han får träffa Nick. Det ska bli kul och se om dem kommer överens alls. :)
    Undrar bara vem Adnilson kommer att välja som sin andre kämpe.

• flygrl

Det va ett spännande öråd igår. Fias gulddubloner vände upp och ner på alltihop och Adnilson åkte ut istf Fia som ju egentligen fick flest röster på sig. En total överraskning för grabbarna men alla verkade ändå ta det med jämnmod Adnilson inräknat.

Det va lite kul se killarnas förvåning men samtidigt kommer jag sakna Adnilson i lag Syd. Tycker han i stora hela är en rätt sjysst typ. :)

Adnilson blev en frisk fläkt i Gränslandet. Det rörde om lite.

Får se hur det fortsätter där och vem han utmanar. Spännande. :)

• flygrl

Förresten...jag gillar Lucas MEN fattar fan inte hur han kan springa omkring i en tröja med Pablo Escobar på. Escobar va ett stort svin som spred död och förödelse omkring sig. Dåligt omdöme av Lucas där.

• molly50

Ja,det var ett intressant öråd igår. Tror inte det var riktigt vad killarna hade räknat med.
    Men nu blir det intressant att se Gränslandet också och vad som händer där. Vem Adnilson väljer att utmana.

• flygrl
    molly50 skrev 2019-04-01 11:48:57 följande:

Ja,det var ett intressant öråd igår. Tror inte det var riktigt vad killarna hade räknat med.

Men nu blir det intressant att se Gränslandet också och vad som händer där. Vem Adnilson väljer att utmana.

Ja, Gränslandet blev genast mer spännande iom Adnilson dök upp. Han är ju stor och stark och kan kanske ta ut Nick. Sen beror det på va för typ av tävling det blir förstås. Klossbyggar tävlingen tex. byggde ju på stadig hand och kunna hålla sig cool.
Svar på tråden Robinson 2019