Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Ja,nu missade jag ju avsnittet igår kväll också. Jag tittade på en hockeymatch istället. *S*
Men jag har spelat in även gårdagens avsnitt så jag får titta på det idag.
Missade även avsnittet av Gränslandet som sändes igår. men det går väl i repris eller på tv4 play.
Ja,jag kollar gärna hockey när mitt favoritlag spelar om en plats i SHL.
Ok. Så bra. Då kanske det visas imorgon då.
Ja,landslagsmatcher kan också vara kul att titta på. :)
Jag hejar på Leksand. :)
Jodå,det har jag. Det blir bara bortglömt av någon anledning.
Bra nu åkte Adnilson ut till Gränslandet där han får träffa Nick. Det ska bli kul och se om dem kommer överens alls. :)
Undrar bara vem Adnilson kommer att välja som sin andre kämpe.
Det va ett spännande öråd igår. Fias gulddubloner vände upp och ner på alltihop och Adnilson åkte ut istf Fia som ju egentligen fick flest röster på sig. En total överraskning för grabbarna men alla verkade ändå ta det med jämnmod Adnilson inräknat.
Det va lite kul se killarnas förvåning men samtidigt kommer jag sakna Adnilson i lag Syd. Tycker han i stora hela är en rätt sjysst typ. :)
Adnilson blev en frisk fläkt i Gränslandet. Det rörde om lite.
Får se hur det fortsätter där och vem han utmanar. Spännande. :)
Förresten...jag gillar Lucas MEN fattar fan inte hur han kan springa omkring i en tröja med Pablo Escobar på. Escobar va ett stort svin som spred död och förödelse omkring sig. Dåligt omdöme av Lucas där.
Ja,det var ett intressant öråd igår. Tror inte det var riktigt vad killarna hade räknat med.
Men nu blir det intressant att se Gränslandet också och vad som händer där. Vem Adnilson väljer att utmana.
Ja,det var ett intressant öråd igår. Tror inte det var riktigt vad killarna hade räknat med.
Men nu blir det intressant att se Gränslandet också och vad som händer där. Vem Adnilson väljer att utmana.