Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
TV4 väljer olika typer som kan bidra till fler tittarsiffror, så personer som Carl och Nick och Adnilson måste vara med annars ingen ska titta på
Robinson. Carl känns verkligen som skådespelare eller finns det så elaka och dryga maniskor på riktigt!!?!
@molly50 & Johannus: Kan bara hålla med om man blir förbannad att Carl lyckades vinna immunitet och därmed hålla sig kvar i tävlingen. Vilken dryg och otrevlig jävel han e!
Men jag har svårt tro hans taktik kommer hålla i längden och snart åker han nog ut.
Det va nog fan det otrevligaste öråd jag sett i Robinson. :/
Sen så hoppas jag verkligen Mattias fiske metod ska ge ordentlig utdelning. Ett exempel på hans skills. :)
Fast han får allt va mer försiktig med den där yxan (eller va det macheten?)! Hoppas skadan inte ställer till det för honom framöver. :/
TV4 väljer olika typer som kan bidra till fler tittarsiffror, så personer som Carl och Nick och Adnilson måste vara med annars ingen ska titta på
Robinson. Carl känns verkligen som skådespelare eller finns det så elaka och dryga maniskor på riktigt!!?!
Det finns nog. Har sett i en Robinsongrupp på facebook att han skriver i en Robinsontråd på Flashback.
Och att han är lika dryg och nedlåtande där som i programmet.
Så han verkar inte kunna se sina egna fel och brister.
@molly50 & Johannus: Kan bara hålla med om man blir förbannad att Carl lyckades vinna immunitet och därmed hålla sig kvar i tävlingen. Vilken dryg och otrevlig jävel han e! ![]()
Men jag har svårt tro hans taktik kommer hålla i längden och snart åker han nog ut.
Det va nog fan det otrevligaste öråd jag sett i Robinson. :/
Sen så hoppas jag verkligen Mattias fiske metod ska ge ordentlig utdelning. Ett exempel på hans skills. :)
Fast han får allt va mer försiktig med den där yxan (eller va det macheten?)! Hoppas skadan inte ställer till det för honom framöver. :/
Det finns nog. Har sett i en Robinsongrupp på facebook att han skriver i en Robinsontråd på Flashback.
Och att han är lika dryg och nedlåtande där som i programmet.
Så han verkar inte kunna se sina egna fel och brister.
Ja,jag hoppas verkligen att hans taktik inte håller i sig så han åker ut snart.
Jag tål honom inte,rent ut sagt.
Jag vänder alla taggar utåt när jag ser honom.
Ja,inte är väl Adnilson så extrem. Han blir väl irriterad på Carl som alla andra.
Ja,jag har själv inte sett honom i Flashbacktråden och vet inte vad han kallar sig där. Så jag vet inte hur det ligger till med det.
Skönt att Carl fick åka hem ikväll. Men undrar varför?
Det hade känts ännu skönare om han hade röstats ut.
Detta låter som ren BS.
https://www.hant.se/robinson-carl-hamilton-om-hotet-innan-avhoppet-valdigt-obehagligt/?fbclid=IwAR1hoKCfHLVq0VOm6urmxRJgn7pc7s_bNQyweeVYaf9Wzn4rRhd1M_oAiN0
Han skickades väl hem för att han började kräva pengar för att stanna kvar.