Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Jag håller med er andra det va rätt att Sebastian blev utröstad. Ogillar hans översittar attityd mot främst Zusana.
Nackdelen nu är att Nord försvagats i tävlingssammanhang. Känns som pendeln tippat över lite till Syds fördel nu. :/
Linn växer i längden tycker jag. Hon verkar smart och empatisk.
Är det verkligen hundratals råttor vid Syds läger som dom sa? Eller överdriver dom?
Måndag hela veckan...
Och i Gränslandet blir det snart en spännande kamp mellan Sebastian och...?
Spänt läge där just nu med 3 machokillar. Säkert inte så lätt för Jannika.
Jag tycker att det vart lite löjligt av lag Syd av Luckas och den andra killen att börja ljuga för Zusana för att försöka få intriger i Lag Nord. Men visst det är ett spel.
Verkar som att lag Nord har tappat lusten för tävlingarna eller kanske orken för nu vinner lag Syd alla tävlingar.
Blev nog bättre laganda på lag Syd när Carl och Adnilson åkte ut. Linn har blivit modigare och mer framåt. Bonnie är uppåt hela tiden. Men jag gillar inte model tjejen för hon åmar sig framför kameran. Killarna i lag Syd tycker jag är ganska barnsliga för sin ålder, men duktiga i tävlingar.
Lag Nord får nog se till att Mattias och den långe mannen börjar få bättre balans så dem också klarar tävlingar. Jag bara undrar hur de går för dessa två om dem måste dyka i vatten och det kommer nog tävlingar i det med.
Håller på att titta på Gränslandet har kvar att titta vem Sebastian ska tävla mot.
Måste där också påpeka att jag inte gillar sättet Adnilson har och det verkar som det andra deltagarna också gjort i alla fall Sebastian som nämnde att ja du Adnilson du som kan allt och har bott överallt som du hela tiden påstår, men kan du egentligen allt?
Verkar som att lag Nord har tappat lusten för tävlingarna eller kanske orken för nu vinner lag Syd alla tävlingar.
Blev nog bättre laganda på lag Syd när Carl och Adnilson åkte ut. Linn har blivit modigare och mer framåt. Bonnie är uppåt hela tiden. Men jag gillar inte model tjejen för hon åmar sig framför kameran. Killarna i lag Syd tycker jag är ganska barnsliga för sin ålder, men duktiga i tävlingar.
Lag Nord får nog se till att Mattias och den långe mannen börjar få bättre balans så dem också klarar tävlingar. Jag bara undrar hur de går för dessa två om dem måste dyka i vatten och det kommer nog tävlingar i det med.
Håller på att titta på Gränslandet har kvar att titta vem Sebastian ska tävla mot.
Måste där också påpeka att jag inte gillar sättet Adnilson har och det verkar som det andra deltagarna också gjort i alla fall Sebastian som nämnde att ja du Adnilson du som kan allt och har bott överallt som du hela tiden påstår, men kan du egentligen allt?
OBS! SPOILER VARNING VA GÄLLER TVEKAMPEN I GRÄNSLANDET! OBS!
Jag har också lite svårt för Åsa,eller vad hon heter. Modelltjejen.
Jag vet inte varför. Men något är det.
Ja,de får nog ligga i och träna nu när de har skickat ut sina bästa i lag Nord.
Å andra sidan så förstår jag att de ville ha ut Sebastian. Han förstörde ju stämningen i laget.
Det är bra om någon börjar sätta Adnilson på plats också. Det börjar nog bli på tiden nu.
Heja lag Nord som tog tävlingen idag. Bra val vart alla skulle stå över och jag hoppas att dom fick tillbaka sin laganda att jobba vidare och vinna allt här efter innan sammanslagningen.
Heja lag Nord som tog tävlingen idag. Bra val vart alla skulle stå över och jag hoppas att dom fick tillbaka sin laganda att jobba vidare och vinna allt här efter innan sammanslagningen.