• Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • flygrl
    molly50 skrev 2019-04-11 08:36:09 följande:

Det har de absolut. Sebastian var kanske den starkaste. Men just detta att han har så taskig attityd drog ju ner laget en hel del.

Och en sådan person fungerar inte att ta i ett lag.

Ja,det gjorde hon kanske. Nu verkar han ju ändå vara ute.

Jag kan hålla me ddig om att han i grunden verkar snäll. Men just detta att han verkar tro att han kan och vet allt bäst,att köket är hans och enbart hans osv,det gillar jag inte riktigt.

Han gav väl knappt de andra en chans att få visa vad de kan.

Nu får vi bara hoppas att Nick och Sebastian ryker också.

Jag håller på Peter och Jannika där.

Ja, nu vill jag bara att Nick & Sebastian åker ut.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-04-13 18:19:07 följande:
    Verkligen skönt att lag Nord vann igen.
    Blir intressant se vem som röstas ut i lag Syd på söndag. Det är ju jämnt 3-3 mellan pakterna men Åsa har nu en dublon så risken är att nån i tjejpakten Fia, Linn, Bonnie ryker.
    Killarna och Åsa kommer nog rösta på Fia. Tjejerna kommer att rösta på Åsa så det blir lika. Just det ja Åsa har dublon så då kommer det vara Fia som åker.

Undra då om det är Fia som kommer till gränslandet så måste hon kämpa mot Jannika...?
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-04-13 18:21:59 följande:
    Blir svårt att få ut Nick och Sebastian om det är en tjej som kommer in. Eller kanske inte för tävlingarna dom har mot varann är inte styrka.
  • molly50
    flygrl skrev 2019-04-13 18:21:59 följande:
    Ja,det är samma här.
  • Johannus

Gårdagens öråd blev oavgjord så i kväll ska Fia och Åsa tävla mot varann för vem som ska lämna.

Bra att Linn förstod att Lukas och Emilio är fula fiskar som går bakom ryggen så nu hoppas jag att tjej pakten aldrig mer litar på dessa killar mer....Jag hade trott och hoppats på att Lukas var en reko kille, men inte.

Ska försöka hinna se Gränslandet i kväll eller under veckan. 

• molly50
    Johannus skrev 2019-04-15 18:21:07 följande:

Gårdagens öråd blev oavgjord så i kväll ska Fia och Åsa tävla mot varann för vem som ska lämna.

Bra att Linn förstod att Lukas och Emilio är fula fiskar som går bakom ryggen så nu hoppas jag att tjej pakten aldrig mer litar på dessa killar mer....Jag hade trott och hoppats på att Lukas var en reko kille, men inte.

Och det blev Åsa som åkte ut. Eller till Gränslandet,antar jag.

Synd att lag Nord förlorade pristävlingen ikväll.
  • flygrl

Spännande och komplicerat öråd den här gången. Skönt att Fia lyckades ta hem det idag så tjejpakten kan fortsätta regera. Lucas & Emilio lär ligga rätt lågt nu ett tag framöver.

Undrar när sammanslagningen kommer?

• flygrl
    Johannus skrev 2019-04-13 23:11:50 följande:

Blir svårt att få ut Nick och Sebastian om det är en tjej som kommer in. Eller kanske inte för tävlingarna dom har mot varann är inte styrka.

Ja, Nick & Sebastian blir inte lätta slå ut MEN tävlingarna verkar inte enbart handla om fysisk styrka så chansen finns. Blir spännande nu och se vem Åsa utmanar. :)

Nick visar fö. upp en sjysst mänsklig sida mellan varven. Han är en buffel men inte så där genuint otrevlig som tex. Carl. :)
    Johannus skrev 2019-04-15 18:21:07 följande:

Linn är smart. Märktes inte minst när dom pusslade.

Lucas & Emilio är lite luriga men i grunden rätt sjyssta ändå tycker jag. :)
  • flygrl
    molly50 skrev 2019-04-15 20:49:42 följande:

Och det blev Åsa som åkte ut. Eller till Gränslandet,antar jag.

Synd att lag Nord förlorade pristävlingen ikväll.

Åsa är väl en rätt gullig person men skönt Fia va den som fick stanna enligt mig.

Det va en tuff pristävling idag och tyvärr typiskt att Nord fick det svårt då balans va helt avgörande. Det är verkligen Nords svaga punkt! :/
  • A4ka

Jag hejade på Åsa just pga tjejpakten, men blev besviken för att hon hittade ju inga dubloner, hon kom sist på pussel, hon förlorade mot Fia, då är hon inte så duktig då på att vara med i Robinson. Och Suzana tycker jag ska också åka ut hon pratar för mycket )

Svar på tråden Robinson 2019