Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Håller med dig att det är otrevlig stämmining på Gränslandet och det var väl förväntat när Nick var den som kom dit innan alla andra som ska komma. Han anser att Gränslandet är hans egendom, precis som Adnilson anser att matlagning och kök är hans egendom.
Cathrin tyckte jag var som ett litet barn när det gick henne emot, gick hon i väg och surade.
När Adnilson kom dit så blev alla killarna som barn...(nu ska vi ha killpakt) dem uteslöt tjejerna och jag förstår att dem kände sig utanför och bestämde att inte göra nåt. Helt klart lite löjligt av vuxna kvinnor.
Men hur tror ni det kommer att gå när Nick och Adnilson ska sova i samma hydda!? Jag kan nästan säga till hundra att dessa två kommer att komma i bråk. Eller så ser dom två till att slå ut alla med elakheter. Men som sagt det kan inte vara två alfahanar i samma hydda.
Om Nick vore trevligare så vore det ok. Men jag undrar om och när han skulle komma med i antingen lag Nord eller Syd hur dem andra skulle acceptera honom med hur han är som person.
Adnilson är bra om han skulle släppa det med att han är så bra på att söka mat och matlagning. Han har ju inte sett vad dom andra kan inom området då han inte ger tillfälle.
Ja det var inget kul att lag Syd inte visade hänsyn till Zusana och att dem ljög till henne om en av hennes lagkamrater i lag Nord (kommer inte i håg namnet).
Bonnie blir behandlad som lagmedlem och hon är trevlig, men ska lag Nord ha henne med i Örådet? Jag förstod att Zusana kommer tillbaka och att det är hon som kommer att bli utröstad. Men jag vet inte det kanske är så att Bonnie är kvar under Örådet hos lag Nord.
Jag hoppas att de röstar på Sebastian. Jag tycker han har börjat bli lite väl nedlåtande mot tjejerna. Och sådant ska inte löna sig,tycker jag.
Skönt att Sebastian åkte! Men har lite svårt för Anna också.
Det blir ju intressant att se hur det blir i Gränslandet nu när Sebastian kommer dit också.
Jag tycker att det vart lite löjligt av lag Syd av Luckas och den andra killen att börja ljuga för Zusana för att försöka få intriger i Lag Nord. Men visst det är ett spel.