• Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-03-27 20:05:41 följande:

Jag vet inte ens om Cathrine skulle vara utan Nick om jag skulle gilla henne´. Det är nåt i henens sätt som jag inte kan med.

Hoppas att Jannika och Peter går så långt att dem kan ta sig till Robinson.

Fortfarande efter kvällens avsnitt så måste jag säga att jag inte kan heller med Adnilson. Han gnäller på alla andra. Hans kudde, hans matburk, hans kök....nä allt är inte hans utan man delar allt med lagmedlemmar.

Tror faktiskt att han själv tagit fiskburken för att få gnälla för han skulle ta även det två som var kvar. Om han vill spela så så borde han spela själv i något annat program där man är själv.

Har också svårt för Cathrine men tycker Nick är värre och tror Cathrine skulle bli mer ödmjuk om hon inte va i lag med Nick.

Jag vill också att Jannika & Peter ska gå vidare. Nick & Cathrine vill jag se utslagna så snabbt det går.

Ja, som sagt Adnilson behöver tagga ner och bli ödmjukare. Laget borde helt enkelt bestämma att man ska turas om lite i köket för det är ju lagets kök, inte Adnilsons.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-27 22:51:23 följande:
    Har också svårt för Cathrine men tycker Nick är värre och tror Cathrine skulle bli mer ödmjuk om hon inte va i lag med Nick.
    Jag vill också att Jannika & Peter ska gå vidare. Nick & Cathrine vill jag se utslagna så snabbt det går.

Ja, som sagt Adnilson behöver tagga ner och bli ödmjukare. Laget borde helt enkelt bestämma att man ska turas om lite i köket för det är ju lagets kök, inte Adnilsons.
    Hoppas i morgon när det är Robinson tävling att Mattias gör bra i från sig så inte laget anser han som den svagaste. Han har ännu inte fått visa sina talanger. Och jag hoppas att lag Nord vinner eftersom det ännu inte är så bra stämning på lag Syd.
  • molly50
    flygrl skrev 2019-03-27 19:12:32 följande:
    Mattias slipper kulan under Robinson tävlingen. Blir spännande i kväll. :)

Ja, Carl sabbade verkligen stämningen i hela det laget och självinsikt verkar han sakna. En genomegoistisk människa.

Även om Adnilson kan va dryg tycker jag inte man kan jämföra honom med Carl. Han verkar inte va elak även om han skulle behöva släppa in andra i köket och bli mer ödmjuk.
    Ja,det måste vara skönt för honom. 

Jag missade avsnittet igår då jag inte var hemma. Så jag vet inte hur det gick.
    Men jag spelade in det så får titta på det idag. 

Ja,precis! Det är min känsla också. Carl verkar bara vara genuint elak.
  • Johannus

Jag är glad att lag Nord vann ingen....

Annars hände det inte så mycket i avsnittet ikväll..

• flygrl

Det blev en riktigt hård tävling idag. Sista klubban blev tuff för båda lagen. Även om det va jämnt och förstås en fördel för Nord med 2,07 Robert längst fram va mitt intryck att Nord hade bättre sammanhållning i laget och att också det bidrog till vinsten.

Det börjar bli tydligt paktande i lag Syd med lite tjejerna mot killarna.

Johannus skrev 2019-03-27 23:28:02 följande:

Hoppas i morgon när det är Robinson tävling att Mattias gör bra i från sig så inte laget anser han som den svagaste. Han har ännu inte fått visa sina talanger. Och jag hoppas att lag Nord vinner eftersom det ännu inte är så bra stämning på lag Syd.

Ja, lag Nord vann ju och Mattias såg väl ut att ha gjort ok ifrån sig.
    molly50 skrev 2019-03-28 08:36:14 följande:

Ja,det måste vara skönt för honom. 

Jag missade avsnittet igår då jag inte var hemma. Så jag vet inte hur det gick.

Men jag spelade in det så får titta på det idag. 

Ja,precis! Det är min känsla också. Carl verkar bara vara genuint elak.

Det blev fel av mig tidigare i tråden. Tävlingen va ju idag och inte igår som du väl upptäckt vid det här laget.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-28 23:35:11 följande:
    Det blev en riktigt hård tävling idag. Sista klubban blev tuff för båda lagen. Även om det va jämnt och förstås en fördel för Nord med 2,07 Robert längst fram va mitt intryck att Nord hade bättre sammanhållning i laget och att också det bidrog till vinsten.

Det börjar bli tydligt paktande i lag Syd med lite tjejerna mot killarna.

Ja, lag Nord vann ju och Mattias såg väl ut att ha gjort ok ifrån sig. smile1.gif

Det blev fel av mig tidigare i tråden. Tävlingen va ju idag och inte igår som du väl upptäckt vid det här laget.
    Det var ett jämt spel mellan lagarna, men som jag hoppades så var det lag Nord som vann. Smart av dem att sätta han som är lång längst fram. Som sagt så har inte lag Nord ännu haft några elakheter med varann och det gör laget starkt.
    Lag Syd är på väg att göra pakter mellan kilar och tjejer......'

Tyckte inte att Mattias såg ut att prestera så där mycket....Fan ta han om han ska vidare måste han visa krafter och kunskap.
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-03-28 23:59:31 följande:

Det var ett jämt spel mellan lagarna, men som jag hoppades så var det lag Nord som vann. Smart av dem att sätta han som är lång längst fram. Som sagt så har inte lag Nord ännu haft några elakheter med varann och det gör laget starkt.

Lag Syd är på väg att göra pakter mellan kilar och tjejer......'

Tyckte inte att Mattias såg ut att prestera så där mycket....Fan ta han om han ska vidare måste han visa krafter och kunskap.

Ja, lag Nord medlemmarna är vänliga och respektfulla mot varandra. Ett lag i harmoni.

Tyckte det va svårt ha koll på enskilda deltagare i tävlingen så kanske hade jag fel om Mattias då för jag tyckte det såg ok ut som han presterade.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-03-29 00:14:40 följande:
    Ja, lag Nord medlemmarna är vänliga och respektfulla mot varandra. Ett lag i harmoni. smile1.gif
    Tyckte det va svårt ha koll på enskilda deltagare i tävlingen så kanske hade jag fel om Mattias då för jag tyckte det såg ok ut som han presterade.
    Alla presterade bra, men vid vissa lägen såg det ut som Mattias bara följde med.....Trötta var dem alla kan jag tänka mig....Varmt när den tävlar och lite mat.
  • molly50
    flygrl skrev 2019-03-28 23:35:11 följande:

. Det blev fel av mig tidigare i tråden. Tävlingen va ju idag och inte igår som du väl upptäckt vid det här laget.

Ja,nu missade jag ju avsnittet igår kväll också. Jag tittade på en hockeymatch istället. *S*
    Men jag har spelat in även gårdagens avsnitt så jag får titta på det idag. 
    Missade även avsnittet av Gränslandet som sändes igår. men det går väl i repris eller på tv4 play. 
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-03-29 00:55:29 följande:

Alla presterade bra, men vid vissa lägen såg det ut som Mattias bara följde med.....Trötta var dem alla kan jag tänka mig....Varmt när den tävlar och lite mat.

Ok, I c.

Ja, flera i Nord verkar väldigt svultna, bla Robert som väl va på vippen svimma i samband med tävlingen.
    molly50 skrev 2019-03-29 08:37:57 följande:

Ja,nu missade jag ju avsnittet igår kväll också. Jag tittade på en hockeymatch istället. *S*

Men jag har spelat in även gårdagens avsnitt så jag får titta på det idag. 

Missade även avsnittet av Gränslandet som sändes igår. men det går väl i repris eller på tv4 play. 

Så du kollar hockey du... :P

Det va inget Gränsland vare sig onsdag eller torsdag så där har du inte missat nåt.
Svar på tråden Robinson 2019