Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Insektar tävlingar borde man ha testat på innan man väljer at vara med vara med....Ska du överleva så ska du kunna äta det ena med det andra....
Jag hade nog ätit allt från havet, men annat vet jag inte ?..Har försökt äta sniglar, men kan inte uttala om det var gott eller inte.
Men har dessa deltagare någon kunskap hur man jagar fågel eller annat vilt? Eller hur man fiskar.
Blev visst fel av mig tidigare om immunitetstävlingen. Den kom inte idag som jag skrev utan på söndag. Blir spännande se om Carl lyckas vinna den. Att han åker ut i örådet om han inte klarar det e väl 100% klart.
Och vissa har redan börjat träna inför en ev insektsätar tävling. Blä!
Säger som Adnilson att då hade jag nog fått åka hem. Jag minns fortfarande fjolårets tävling där bla. Lillemor lyckades trycka i sig både det ena & andra. :/
Tycker också Robert verkar va en väldigt mogen och trevlig person som enbart talar väl om och till andra. :)
Jag med vill se av Mattias mer då han är Norrlänning och renskötare som kan vara ute i skog och mark och jobba hårt.
Jag är själv född och uppvuxen i Norrbotten (dock inte renägare :)) Men jag måste ju hålla på en Norrlänning.
Blir intressant att se hur det går ikväll.
Ursäkta min dåliga franska. Men fy fan vad förbannad jag blir att Carl fick immunitet och fick stanna kvar.
Och nu hotar han med att förstöra för de andra för att de röstade ut Anna,hans enda kompis. (Som om han inte redan har förstört nog med sitt beteende och sina hån mot de andra)
Jag hoppas han åker ut med huvudet före i nästa öråd.
Bu
TV4 väljer olika typer som kan bidra till fler tittarsiffror, så personer som Carl och Nick och Adnilson måste vara med annars ingen ska titta på
Robinson. Carl känns verkligen som skådespelare eller finns det så elaka och dryga maniskor på riktigt!!?!