• Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-04-15 22:24:32 följande:
    Åsa är väl en rätt gullig person men skönt Fia va den som fick stanna enligt mig.

Det va en tuff pristävling idag och tyvärr typiskt att Nord fick det svårt då balans va helt avgörande. Det är verkligen Nords svaga punkt! :/
    Det är verkligen Nords svaga punkt att två har så svårt med balansen. Hu råkade båda komma i samma lag?
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-04-15 22:15:00 följande:
    Spännande och komplicerat öråd den här gången. Skönt att Fia lyckades ta hem det idag så tjejpakten kan fortsätta regera. Lucas & Emilio lär ligga rätt lågt nu ett tag framöver. smile1.gif
    Undrar när sammanslagningen kommer?
    Ja det var skönt att Fia tog hem det. Och konstigt vore om inte killarna blir lite mer snällare mot det tre tjejerna som är kvar för annars ligger dem risigt till. Men jag gillar inte Lukas och Emilios sätt att bluffa och ha sig. Dem verka som två små killar som måste djävlas. Tur att Linn är skarp tjej och även Fia.
  • molly50
    flygrl skrev 2019-04-15 22:24:32 följande:
    Åsa är väl en rätt gullig person men skönt Fia va den som fick stanna enligt mig.

Det va en tuff pristävling idag och tyvärr typiskt att Nord fick det svårt då balans va helt avgörande. Det är verkligen Nords svaga punkt! :/
    Hon är säkert en trevlig tjej. Och hon visade ju känslor när hon blev så ledsen när hon åkte ut.
    Men samtidigt så kan jag känna att det var lite falskt av henne att springa mellan tjejerna och killarna och sen ställa sig bakom den ena parten. I detta fallet tjejerna.
    Men men,det är ju ett spel. Även om man kan välja att spela det på ett justare sätt.

Ja,precis. Balansen verkar vara en svår sak för Nord.
  • molly50
    molly50 skrev 2019-04-16 11:54:33 följande:
    Hon är säkert en trevlig tjej. Och hon visade ju känslor när hon blev så ledsen när hon åkte ut.
    Men samtidigt så kan jag känna att det var lite falskt av henne att springa mellan tjejerna och killarna och sen ställa sig bakom den ena parten. I detta fallet tjejerna.
    Men men,det är ju ett spel. Även om man kan välja att spela det på ett justare sätt.

Ja,precis. Balansen verkar vara en svår sak för Nord.
    *I detta fallet killarna, ska det stå.
  • Johannus

Vilken stor och fin fisk Mattias fångade i dag. Det blev riktigt kalas mat för alla och mätta blev dem. Verkligen glad för Mattias skull.

• molly50
    Johannus skrev 2019-04-16 21:02:06 följande:

Vilken stor och fin fisk Mattias fångade i dag. Det blev riktigt kalas mat för alla och mätta blev dem. Verkligen glad för Mattias skull.

Ja,den var inte dålig. Härligt för laget. 
  • flygrl

Vilken dramatik i senaste avsnittet! Känns verkligen trist lag Nord skulle förlora Robinson tävlingen och bli av med typ allt, läger, utrustning, mat och Klas. Vilken mardröm för dom.

• flygrl
    A4ka skrev 2019-04-15 22:53:35 följande:

Jag hejade på Åsa just pga tjejpakten, men blev besviken för att hon hittade ju inga dubloner, hon kom sist på pussel, hon förlorade mot Fia, då är hon inte så duktig då på att vara med i Robinson. Och Suzana tycker jag ska också åka ut hon pratar för mycket )

Asså jag håller på tjejpakten pga jag gillar dom som personer, inte för det är viktigt för mig med just en tjejpakt.

Suzana tycker jag lite synd om. Känns tyvärr som hon är lite lagets hackkyckling. :/
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-04-15 23:48:47 följande:

Det är verkligen Nords svaga punkt att två har så svårt med balansen. Hu råkade båda komma i samma lag?

Båda? Det är väl snarare dom 3 svagaste på balans som hamnat i lag Nord. :/
    Johannus skrev 2019-04-16 21:02:06 följande:

Ja, det var en fin fisk han fångat och mycket mat blev det.
  • molly50
    flygrl skrev 2019-04-19 23:11:09 följande:

Vilken dramatik i senaste avsnittet! Känns verkligen trist lag Nord skulle förlora Robinson tävlingen och bli av med typ allt, läger, utrustning, mat och Klas. Vilken mardröm för dom.

Jag missade det. Så du får gärna ge mig lite uppdatering om vad som hände.
Svar på tråden Robinson 2019