Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Hahahahaha, känner mig som den enda människan på klotet som inte tittar
på alla dessa serier.
Har förresten dumpat reklam-tv till 95% i alla fall.
Folk får gärna se på andra som dejtar, bakar, bärgar, farmar, överlever eller vad de nu gör på tv....
Ja det var tråkigt att lag Nord förlorade allt, men dom har Mattias som i alla fall viste att man kunde få elden att ta sig igen. Jag tror att Klas kommer att vara lessen för att han var tvungen att lämna lag Nord.
Hade nog aldrig trott att Nick hade känslor som fick han att gråta. Han har alltid varit hård och utan att visa känslor.
Trist att Nick och Sebastian vann tävlingen hade önskat Peter och Jannika in till Robinson.
Nå dem fick också komma till Utposten.
Nej,jag kommer inte heller ihåg att det har funnits något som heter Ödesgården. Så det är kanske nytt för i år.
Men jag hoppas båda killarna kommer tillbaka igen.
Ja,jag vet inte. Men förra året var det då bara en som kom tillbaka från Gränslandet,om jag inte minns helt fel.
Ja,de tillhör nog mina favoriter också.
Robert och Matias fick besök av Anders och jag hade trott att han kom med mat, men nä så snäll var han inte för han kedjade samman dem. Kul när man måste göra sina behov eller bara vill gå undan en stund. Tur i alla fall att dem är goda vänner.
Undrar om samma sak sker för Peter och Jannika?
Detsamma Fly!!
Var väl ett tag sedan, hahaha
Trodde det skitprogrammet hade spelat ut sin roll för lääääänge sedan.
Snart säger väl någon att Big Brother också finns kvar ...
Hade nog aldrig trott att Nick hade känslor som fick han att gråta. Han har alltid varit hård och utan att visa känslor.
Trist att Nick och Sebastian vann tävlingen hade önskat Peter och Jannika in till Robinson.
Nå dem fick också komma till Utposten.
Robert och Matias fick besök av Anders och jag hade trott att han kom med mat, men nä så snäll var han inte för han kedjade samman dem. Kul när man måste göra sina behov eller bara vill gå undan en stund. Tur i alla fall att dem är goda vänner.
Undrar om samma sak sker för Peter och Jannika?
Tråkigt men inte förvånande att konflikten mellan Nord & Syd fortsätter efter sammanslagningen och gamla Syd har ju fördel. Stor risk att gamla Nord åker en efter en OM inget sker som rör om i grytan. Kanske kan Nick & Sebastians ankomst va en sån faktor som ändrar på förutsättningarna. Spännande. Hoppas inte Klas röstas ut på söndag. :/