Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Ja lagen släpper inte varann.....Och det blir konflikter. Tyckte det var lite elakt gjort av Linn att släppa taget då hennes lag hade fler som kunde hålla plattorna. Men som sagt det är lag för sig.
Jag blev fundersam i slutet av programmet då Anders sa att någon gjort REGEL BROTT och undrar verkligen vilken av lagen som gjort regelbrottet.Blir spännande att se fortsättning.
Fel av mig där. Jag skrev ?ikväll? men menade förstås att Robinson kommer ?imorgon?.
Hej Robinsonfans!
Jo lag Nord ligger pyrt till just nu men det kommer att vända skulle jag tro. Snart kommer Nick och Sebastian och paktar ihop sig med Klas och Anna så blir lag Nord fler. De som kommer från utposten kommer hålla på Nord också iom att Matthias och Robert är nordare och Peter och Jannike inte sviker Sebbe och Nick. Fast när de kommer från utposten är ju oklart. De kanske sitter där i flera veckor. Spännande imorrn! Av TV4:s teaser att döma så verkar det som att två stycken fått tag på nåt ätbart, typ choklad, och kommer att bestraffas enligt hörsägen. Återstår att se imorrn.
Då fick man veta vad regelbrottet var också.
Och att de fortsatte att ljuga om det för sina lagkamrater var bara dåligt.
Visst,det är ett spel.
Men hade de trott att det inte skulle komma fram på örådet?
Nåja,nu är Lukas i alla fall ute.
Hej Robinsonfans!
Jo lag Nord ligger pyrt till just nu men det kommer att vända skulle jag tro. Snart kommer Nick och Sebastian och paktar ihop sig med Klas och Anna så blir lag Nord fler. De som kommer från utposten kommer hålla på Nord också iom att Matthias och Robert är nordare och Peter och Jannike inte sviker Sebbe och Nick. Fast när de kommer från utposten är ju oklart. De kanske sitter där i flera veckor. Spännande imorrn! Av TV4:s teaser att döma så verkar det som att två stycken fått tag på nåt ätbart, typ choklad, och kommer att bestraffas enligt hörsägen. Återstår att se imorrn.
Som jag skrev i föregående inlägg så vände det snabbt i Robinson och gamla lag Nord fick hastigt och lustigt övertaget. Lucas & Emilio bet sig själva i svansen och med Sophies alla extraröster åkte Lucas ut istf Anna. Kartan ritades om rejält och snart kommer Nick & Sebastian.
Skönt att Klas är kvar. Tycker han är en väldigt sympatisk och klok person utöver va stark i tävlingar.
Man undrar ju hur det ska gå i Gränslandet. Stackare som ska klara sig på svältkost... :/
Och så är alla 4 nu ihop kedjade. Tur dom är kompisar sen innan och rätt mycket på samma våglängd men säkert jävligt tufft ändå.
Annars verkar dom i årets Robinson haft bättre tillgång på mat än va dom hade i Robinson längre tillbaka. Har minnen från när jag va liten och tittade att dom magrade som fan på den tiden till skillnad från i årets omgång.
Hej själv!
Ja, det blir nog spännande och turbulent framöver i Robinson och jag delar din analys. Nu vände det ju iofs redan på dagens öråd utan Nick & Sebastians hjälp. Lucas & Emilios lögner slog tillbaka mot dom själva och sen Sophies 3 extra röster va väl det som avgjorde det så Lucas åkte ut i stället för Anna. Fördel gamla lag Nord.
Och snart kommer som sagt Nick & Sebastian in och rör om ännu mer i grytan.