• Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-04-29 08:32:17 följande:
    Ja,och sen att de ljög för de andra om det. Trots att de sagt till Anders att de skulle berätta allt.
    Det blev nog deras fall.

Ja,det ska bli intressant att se vad som händer nu. Och vem eller vilka som får komma tillbaka från Utposten.
    Ja det blir intressant att se vem om dem alla kommer från utposten eller om någon ger upp. Börjar som bli orolig för Mattias att han inte kommer att orka gå utan mat. Däremot verkar Jannika och Peter pigga fortfarande.

Det såg ut i dagens program som att Emilio ville dra nåt över sig då han varit med och ljugit för det andra i gruppen.

Gillar Tobias och Klas för dem är så ärliga och härliga.
    Gillar även Sofi även om hon verkar lite bestämmande.

Från lag syd så är det Linn och Fia som jag gillar, men nu kom Nick och Sebbe in så få se hur det blir.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-04-29 20:32:49 följande:
    Ja det blir intressant att se vem om dem alla kommer från utposten eller om någon ger upp. Börjar som bli orolig för Mattias att han inte kommer att orka gå utan mat. Däremot verkar Jannika och Peter pigga fortfarande.

Det såg ut i dagens program som att Emilio ville dra nåt över sig då han varit med och ljugit för det andra i gruppen.

Från lag syd så är det Linn och Fia som jag gillar, men nu kom Nick och Sebbe in så få se hur det blir.
    Ja,ja hoppas att Mattias klarar av det. Eller alla fyra. Jag gillar dem allihopa.

Ja,Emilio borde ju skämmas efter vad han gjorde.

Ja,det blir intressant att se hur det blir nu när Nick och Sebbe kommit in.
  • flygrl
    AnkiC skrev 2019-04-29 08:20:23 följande:

Ja extrarösterna avgjorde ju det hela. Vet inte om jag gillar alla extraröster hela tiden. Känns inte som att spelet styrs av deltagarna då utan tillfälligheter som produktionen bidrar med.

Ja nu blir det spännande när Nick och Sebastian kommer in. Gillar Klas och jag tror nån från Nordarna kommer att ta hem det. Fast jag håller på Linn! Hon har verkligen visat att hon kan mycket och hon är den ärligaste i lägret förutom Klas.

Nu gillade jag extrarösterna den här gången då dom räddade gamla lag Nord men i princip håller jag med dig va gäller extraröster och liknande.

Man väntar ju hela tiden på att Nick & Sebastian ska komma in men imorgon at last verkar det bli av.

Klas är en av mina absoluta favoriter men Linn är också en stark och skön deltagare, absolut.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-04-30 01:02:12 följande:
    Nu gillade jag extrarösterna den här gången då dom räddade gamla lag Nord men i princip håller jag med dig va gäller extraröster och liknande.
    Man väntar ju hela tiden på att Nick & Sebastian ska komma in men imorgon at last verkar det bli av.
    Klas är en av mina absoluta favoriter men Linn är också en stark och skön deltagare, absolut. smile1.gif
    Håller med dig att Klas och Linn tillhör favoriterna, men även Tobias och Fia.....Och alla 4 som är på utposten.
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-04-29 20:32:49 följande:

Livet i Utposten är väldigt hårt och det verkar som Mathias började tappa humöret lite idag. Hoppas alla 4 kan hålla ut och får komma tillbaka till Robinson.

Emilio håller lägre profil nu och det kan man ju förstå...

Klas & Tobias är mina huvudfavoriter nu, följda av Sofi, Linn, Fia och Bonnie.
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-04-30 01:11:06 följande:

Håller med dig att Klas och Linn tillhör favoriterna, men även Tobias och Fia.....Och alla 4 som är på utposten.

Kan bara hålla med.
  • flygrl

Hade ju verkligen sett fram emot Nicks & Sebastians intåg i Robinson...MEN när det nu kom blev det inget vidare tycker jag. Det rörde om på ett mindre roligt sätt och blev rätt otrevligt.

Ser ut som Sophie gjort bort sig genom snacka skit om Anna och löper stor risk åka ut på nästa öråd om hon inte får immunitet. Trist det skulle bli så.

• molly50
    flygrl skrev 2019-05-01 01:46:17 följande:

Hade ju verkligen sett fram emot Nicks & Sebastians intåg i Robinson...MEN när det nu kom blev det inget vidare tycker jag. Det rörde om på ett mindre roligt sätt och blev rätt otrevligt.

Ser ut som Sophie gjort bort sig genom snacka skit om Anna och löper stor risk åka ut på nästa öråd om hon inte får immunitet. Trist det skulle bli så.

Nick är väl inte alltid så trevlig. Så jag är faktiskt inte så förvånad att det blev lite otrevligt när de kom.
    Att Sophie snackade skit var väl lite korkat. 
    Även om Anna inte heller hör till mina favoriter.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-05-01 01:46:17 följande:
    Ser ut som Sophie gjort bort sig genom snacka skit om Anna och löper stor risk åka ut på nästa öråd om hon inte får immunitet. Trist det skulle bli så. smile4.gif
    Jag förstod att Sebbe skulle ty sig till Anna när han kom tillbaka.

Sofphie sa i förgår dagens program  till Anna rakt ut att om hon inte börjar hjälpa till med att införskaffa mat, ved och annat så istället för att ligga på stranden hela tiden så riskerar hon att bli utröstad. Jag tror att Linn ville förstora det hela med att Bonnie har sagt så som hon nämnde det till Anna. Men lag syd håller i hop och försöker fortfarande gå emot lag nord trots att det inte finns några lagar mer utan alla jobbar för sitt bästa.
  • Johannus

Mina favoriter börjar bli mer och mer till att det bara är två Klas och Tobias.

Usch vad jag tycker synd om Robert, Mattias, Jannika och Peter. Hoppas bara att dem inte ger upp.
    Däremot börjar jag bli orolig att Robert kommer att bli väldigt sjuk av svältandet.

Svar på tråden Robinson 2019