Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Ja extrarösterna avgjorde ju det hela. Vet inte om jag gillar alla extraröster hela tiden. Känns inte som att spelet styrs av deltagarna då utan tillfälligheter som produktionen bidrar med.
Ja nu blir det spännande när Nick och Sebastian kommer in. Gillar Klas och jag tror nån från Nordarna kommer att ta hem det. Fast jag håller på Linn! Hon har verkligen visat att hon kan mycket och hon är den ärligaste i lägret förutom Klas.
Ja det blir intressant att se vem om dem alla kommer från utposten eller om någon ger upp. Börjar som bli orolig för Mattias att han inte kommer att orka gå utan mat. Däremot verkar Jannika och Peter pigga fortfarande.
Det såg ut i dagens program som att Emilio ville dra nåt över sig då han varit med och ljugit för det andra i gruppen.
Gillar Tobias och Klas för dem är så ärliga och härliga.
Gillar även Sofi även om hon verkar lite bestämmande.
Från lag syd så är det Linn och Fia som jag gillar, men nu kom Nick och Sebbe in så få se hur det blir.
Håller med dig att Klas och Linn tillhör favoriterna, men även Tobias och Fia.....Och alla 4 som är på utposten.
Hade ju verkligen sett fram emot Nicks & Sebastians intåg i Robinson...MEN när det nu kom blev det inget vidare tycker jag. Det rörde om på ett mindre roligt sätt och blev rätt otrevligt.
Ser ut som Sophie gjort bort sig genom snacka skit om Anna och löper stor risk åka ut på nästa öråd om hon inte får immunitet. Trist det skulle bli så.
Hade ju verkligen sett fram emot Nicks & Sebastians intåg i Robinson...MEN när det nu kom blev det inget vidare tycker jag. Det rörde om på ett mindre roligt sätt och blev rätt otrevligt.
Ser ut som Sophie gjort bort sig genom snacka skit om Anna och löper stor risk åka ut på nästa öråd om hon inte får immunitet. Trist det skulle bli så. ![]()
Mina favoriter börjar bli mer och mer till att det bara är två Klas och Tobias.
Usch vad jag tycker synd om Robert, Mattias, Jannika och Peter. Hoppas bara att dem inte ger upp.
Däremot börjar jag bli orolig att Robert kommer att bli väldigt sjuk av svältandet.