Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fattade inte riktigt varför Klas inte sover i lägret? För att han blev sur på Anna som gillar Sebbe mer än honom? Sophie gillar jag inte så mkt, vet inte varför.
Undra vad för personliga skäl Sohpie hade då hon ville att alla skulle rösta ut henne.
Tycker verkligen att Jannika, Peter, Mattias och Robert borde alla gå ur tävlingen då dem fick veta nu att bara en går vidare. Här har dem kämpat utan mat och frusit. Varit kedjade och suttit i bur. Rena tortyren.
Peter sa att han skulle ge upp och låta dom andra få äta. Tråkigt då jag hade velat se han också i finalen.
Hoppas verkligen Mattias tar sig tillbaka.
Nick är väl inte alltid så trevlig. Så jag är faktiskt inte så förvånad att det blev lite otrevligt när de kom.
Att Sophie snackade skit var väl lite korkat.
Även om Anna inte heller hör till mina favoriter.
Jag förstod att Sebbe skulle ty sig till Anna när han kom tillbaka.
Sofphie sa i förgår dagens program till Anna rakt ut att om hon inte börjar hjälpa till med att införskaffa mat, ved och annat så istället för att ligga på stranden hela tiden så riskerar hon att bli utröstad. Jag tror att Linn ville förstora det hela med att Bonnie har sagt så som hon nämnde det till Anna. Men lag syd håller i hop och försöker fortfarande gå emot lag nord trots att det inte finns några lagar mer utan alla jobbar för sitt bästa.
Helt klart kommer Anna få immuniteten av Sebbe. Undrar varför inte Nick sätter emot för i finalen kan det bara vara två och bara en vinna.
Bara en som kan vinna pengarna. Om Sebbe vinner ska han dela med Anna och Nick tro?
Önskar i kvällens program att Det 4 som är på Utposten kommer att få mat för annars orkar dem inte tävla sig tillbaka till Robinsson.
Annars måste det vara så att tv-teamet ger dem lite mat om dem skulle ha krafter kvar. Om inte så tycker jag att det är hemskt att dem skulle hamna på en ö där dem inte hittar nåt ätbart eller ens får upp eld så dem kan värma sig.
Aldrig tidigare har deltagarna fått svälta så här länge. Deras krafter tar slut.
Undra vad för personliga skäl Sohpie hade då hon ville att alla skulle rösta ut henne.
Tycker verkligen att Jannika, Peter, Mattias och Robert borde alla gå ur tävlingen då dem fick veta nu att bara en går vidare. Här har dem kämpat utan mat och frusit. Varit kedjade och suttit i bur. Rena tortyren.
Peter sa att han skulle ge upp och låta dom andra få äta. Tråkigt då jag hade velat se han också i finalen.
Hoppas verkligen Mattias tar sig tillbaka.