Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Det är rena tortyren på utposten
Anders kom till dem med massor av mat som han la på grillen och försökte få någon att ge upp, men som tur var så var alla överens om att inte ge upp. Anders åt med god aptit vilket jag tycker är för elakt. (jag mår dåligt av att se detta) och jag hoppas att det tas upp efter programmet.
Får inte alla 4 komma tillbaka så är det fan så arg jag blir och kanske aldrig mer tittar på Robinson.
Jag hoppas att alla 4 får komma tillbaka till Robinson då dem har verkligen kämpat för att få komma tillbaka. Robert, Mattias, Jannika och Peter har kämpat mer än vad Nick och Sebbe gjorde på Gränslandet.
Nick är inte heller min favorit, men hoppas ändå att han blir helt frisk.
Jag är orolig för Robert som man ser att han har undernäring och han borde få mat så han orkar fortsätta.
Även Peter börjar se undernärd ut.
Meningen med Robinson är väl inte att många av deltagarna får ligga på sjukhus för att återhämta sig.
Vet att det är självvalt att söka sig till programmet, men det får vara med måtta hur man behandlar deltagarna.
Det är rena tortyren på utposten Anders kom till dem med massor av mat som han la på grillen och försökte få någon att ge upp, men som tur var så var alla överens om att inte ge upp. Anders åt med god aptit vilket jag tycker är för elakt. (jag mår dåligt av att se detta) och jag hoppas att det tas upp efter programmet.
Får inte alla 4 komma tillbaka så är det fan så arg jag blir och kanske aldrig mer tittar på Robinson.
Jag håller med. och när de får sitta fastkedjade med varandra och tvingas göra sina behov när de andra är med så börjar det nästan likna förnedringstv.
Jag hoppas också att alla 4 får komma tillbaka. De om några har visat att de klarar av att leva på en öde ö.
Trist att Sebastian tog immuniteten. Han är väldigt stark på tävlingar.
Hoppas inte Klas eller Tobias blir utröstade på söndag utan att det blir Anna.
Ja,precis. Det är sadist.tv när de tvingas sitta och se på när någon annan sitter bredvid och äter od mat i sina försök att få dem att ge upp.
Det är ju rena tortyren. och jag hoppas att TV4 gör om det här till nästa säsong.
Dessutom verkar ju flera ha blivit sjuka under/efter inspelningarna.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/P9n6Gz/deltagarna-svart-sjuka-efter-robinson--tvingas-till-operation