• Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-03-18 19:48:25 följande:

Kul att renskötaren från Norrland kom med i spelet :)

Han Carl verkar inte kul alls och jag hoppas också att han åker ut så omgående som möjligt.

Nu tävling vet inte vem jag ska heja på ännu.

Ja, kul att Mattias/renskötaren fick komma in i laget men synd att Peter och Jannika åkte ur och hamna i Gränslandet för dom gav ett sympatiskt intryck. Inte så roligt hamna med Nick i Gränslandet, för han kan också va duktigt dryg och översittaraktig som jag minns det från förra säsongen. :/
    Meriall skrev 2019-03-18 19:50:30 följande:

Låter roligt, hur många avsnitt har det varit hittills? :)

Det blir säkert kul både att titta och att diskutera i tråden. Välkommen!
    molly50 skrev 2019-03-19 08:40:04 följande:

Ja,jag skrattade högt när Mattias somnade ståendes och började snarka. 

Ja,jag hoppas verkligen att Carl åker ut snabbt. Ingen av de andra verkar ju ha så mycket till övers för honom heller.

Jag hoppades så igår att hans lag skulle förlora. Enbart pga honom.

De som slogs ut i tävlingen mot de laglösa hamnade ju på den andra ön. (Vad det nu hette?)

Tillsammans med Nick från förra året och en tjej.

Kan tänka mig Carl e både bra på tävlingar och överlevnad som fd elitsoldat men hans översittarfasoner gör honom impopulär och han riskerar nog bli snabbt utröstad. Hoppas det går fort!

Apropå tävlingen maskade han ju för han ville inte att egna laget skulle vinna så på sätt och vis va det bra dom vann.

Dom utslagna hamna i Gränslandet. Nick minns jag som en rätt dryg typ. Hon tjejen e ju en lite känd person, Cathrine Hardenborg som vart modell och skådespelat en del. :)
  • molly50
    flygrl skrev 2019-03-19 14:34:01 följande:
    Ja, kul att Mattias/renskötaren fick komma in i laget men synd att Peter och Jannika åkte ur och hamna i Gränslandet för dom gav ett sympatiskt intryck. Inte så roligt hamna med Nick i Gränslandet, för han kan också va duktigt dryg och översittaraktig som jag minns det från förra säsongen. :/
    Meriall skrev 2019-03-18 19:50:30 följande:

Låter roligt, hur många avsnitt har det varit hittills? :)

Det blir säkert kul både att titta och att diskutera i tråden. Välkommen! Kan tänka mig Carl e både bra på tävlingar och överlevnad som fd elitsoldat men hans översittarfasoner gör honom impopulär och han riskerar nog bli snabbt utröstad. Hoppas det går fort!

Apropå tävlingen maskade han ju för han ville inte att egna laget skulle vinna så på sätt och vis va det bra dom vann.

Dom utslagna hamna i Gränslandet. Nick minns jag som en rätt dryg typ. Hon tjejen e ju en lite känd person, Cathrine Hardenborg som vart modell och skådespelat en del. :)
    Ja,han är säkert duktig. Men hans översittarfasoner lär nog få folk att tröttna snabbt,misstänker jag.
    De har ju redan börjat kalla honom diktator. Med all rätt.
    Jag tror jag hade gjort mig osams med honom från första dagen.
    Framförallt om jag hört honom kalla Linn för den "lilla korta tjocka".
    Maskade han på tävlingen? Det såg inte jag.
    Ok. Ja,det kanske var hon ja. Det tänkte jag inte på.
    Ja,Nick var ju lite dryg,vill jag minnas. Han och Carl kanske skulle passa ihop då. 
  • Johannus

Nick vet jag lite om då han var med förra året, men var inte omtyckt. Ledartyp.
    Cathrine Harden borg har jag aldrig hört om eller sett på tv.

Carl nu kvällens program kallar vissa för Korvgubbar...Lin för korta tjocka!!!!! Hur länge får han hålla på och ge folk öknamn innan tv4 gör nåt????

• molly50
    Johannus skrev 2019-03-19 19:45:34 följande:

Nick vet jag lite om då han var med förra året, men var inte omtyckt. Ledartyp.
    Cathrine Harden borg har jag aldrig hört om eller sett på tv.

Carl nu kvällens program kallar vissa för Korvgubbar...Lin för korta tjocka!!!!! Hur länge får han hålla på och ge folk öknamn innan tv4 gör nåt????

Ja,eller innan någon i laget tröttnar ur rejält på honom.
    Jag hade gjort mig osams med honom från första dagen om jag hört honom kalla någon för sådana saker. 
    Det plus hans diktatorsfasoner.
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-03-19 21:14:05 följande:
    Jag hade gjort mig osams med honom från första dagen om jag hört honom kalla någon för sådana saker. 
    Carl säger ju inte så att personerna hör honom säga, men hoppas någon hör honom och säger att nu får det vara nog med elaka kommentarer.

Undrar hur det blir när han kommer i kontakt med Nick, då tror jag alla andra vill hem.
  • Johannus
    happysunday skrev 2019-03-19 21:17:17 följande:
    Jag tror att Carl är fejk, att han är med och kör ett eget litet projekt. 
    Om han är fejk är det dåligt från Tv4 och ha med någon som namnger folk på det sättet han gör.
  • flygrl
    molly50 skrev 2019-03-19 16:49:49 följande:

Ja,han är säkert duktig. Men hans översittarfasoner lär nog få folk att tröttna snabbt,misstänker jag.

De har ju redan börjat kalla honom diktator. Med all rätt.

Jag tror jag hade gjort mig osams med honom från första dagen.

Framförallt om jag hört honom kalla Linn för den "lilla korta tjocka".

Maskade han på tävlingen? Det såg inte jag.

Ok. Ja,det kanske var hon ja. Det tänkte jag inte på.

Ja,Nick var ju lite dryg,vill jag minnas. Han och Carl kanske skulle passa ihop då. 

Dom andra deltagarna har väl redan tröttnat på Carl så han sitter nog löst om/när det blir öråd för deras lag. :/

Carl sa själv han inte tånkte ta i allt för mycket för han ville att egna laget skulle förlora. Han pratade om det igen i kvällens avsnitt.

Blir intressant se om Carl och Nick kommer i närkontakt. Fast jag tycker ändå Nick e en vettigare person än Carl. Trots allt.
    molly50 skrev 2019-03-19 21:14:05 följande:

Bonnie börja ju lacka på Carl i kvällens avsnitt och mer lär väl komma från andra deltagare. Jag hade också stört mig som fan på Carl om jag vart där.
    happysunday skrev 2019-03-19 21:17:17 följande:

Jag tror att Carl är fejk, att han är med och kör ett eget litet projekt. 

Möjligt, fast jag säger som Johannus att det vore jåvligt svagt av TV4 om dom körde en sån grej.
  • happysunday
    Johannus skrev 2019-03-19 22:00:54 följande:
    Om han är fejk är det dåligt från Tv4 och ha med någon som namnger folk på det sättet han gör.
    Tv4 har kanske int med det att göra. Carl kör sin egen grej själv.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-03-19 21:51:36 följande:
    Carl säger ju inte så att personerna hör honom säga, men hoppas någon hör honom och säger att nu får det vara nog med elaka kommentarer.

Undrar hur det blir när han kommer i kontakt med Nick, då tror jag alla andra vill hem.
    Ja,man fr verkligen hoppas att någon av de andra hör det och säger ifrån på skarpen.
    En vuxen människa med den mobbningsattityden är skrämmande.

Ja,man kan ju hoppas att han blir ordentligt satt på plats av Nick i så fall.
    Även om jag tyckte att Nick var dryg så tycker jag Carl är värre.
    Han behöver verkligen sättas på plats.
Svar på tråden Robinson 2019