Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Jag såg några avsnitt på TV4 play tidigare i veckan. Vilka kvällar sänds det?
Jag såg några avsnitt på TV4 play tidigare i veckan. Vilka kvällar sänds det?
Ja,du har nog en poäng i det. Men han kan ju ite vara så säker på att vinna immuniteten.
Och gör han inte det så löper han ju stor risk att åka ut när han beter sig som han gör.
Så det känns ju inte så smart tänkt av honom där,i så fall.
Undrar vad som hände med Mattias. Han verkar ha blivit dålig i magen. Hoppas han frisknar till snart. Jag tror han är en som laget kan behöva.
Om nu Carl ska ha egen ego taktik och tro att han kommer att vinna immunitets tävlingarna så tror jag att han går sin egen dumhet till mötes. Deltagarna i laget kommer snart att fatta vad han går för. Han förhoppningsvis kommer att få åka ut snart. Blir verkligen kul att set Carr och Nick att möta varann. Två så in i helsike egenkära personer och självgoda. Det kan man verkligen vänta och se på.
Ja i lag Nord är man harmoniska och sammarbets villiga.
Hoppas bara att Mattias snart är frisk för magsmärtan.
Om nu Carl ska ha egen ego taktik och tro att han kommer att vinna immunitets tävlingarna så tror jag att han går sin egen dumhet till mötes. Deltagarna i laget kommer snart att fatta vad han går för. Han förhoppningsvis kommer att få åka ut snart. Blir verkligen kul att set Carr och Nick att möta varann. Två så in i helsike egenkära personer och självgoda. Det kan man verkligen vänta och se på.
Ja i lag Nord är man harmoniska och sammarbets villiga.
Hoppas bara att Mattias snart är frisk för magsmärtan.
Blev visst fel av mig tidigare om immunitetstävlingen. Den kom inte idag som jag skrev utan på söndag. Blir spännande se om Carl lyckas vinna den. Att han åker ut i örådet om han inte klarar det e väl 100% klart.
Och vissa har redan börjat träna inför en ev insektsätar tävling. Blä!
Säger som Adnilson att då hade jag nog fått åka hem. Jag minns fortfarande fjolårets tävling där bla. Lillemor lyckades trycka i sig både det ena & andra. :/
Tycker också Robert verkar va en väldigt mogen och trevlig person som enbart talar väl om och till andra. :)
Ja,jag håller absolut med dig om Carl.
Ja,det hoppas verkligen jag med. Han verkar så härlig.
Jag med vill se av Mattias mer då han är Norrlänning och renskötare som kan vara ute i skog och mark och jobba hårt.
Jag är själv född och uppvuxen i Norrbotten (dock inte renägare :)) Men jag måste ju hålla på en Norrlänning.