• Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-05-16 16:42:47 följande:
    Tycker det va roligt Bonnie & Emilio vann pristävlingen iom Bonnie blev utdömd på förhand av Fia. All heder åt Bonnie & Emilio som försökte va snälla & sjyssta och ville ge lite extra till dom som typ haft det motigt tidigare. Bonnie verkar va en väldigt snäll person som bryr sig om andra. smile1.gif

Lågt och småaktigt av Linn & Fia att sen komma och gnälla över att hon inte favoriserat dom båda. Samma låga nivå som när Suzana inte skulle få ordentligt med käk när hon va fånge i lag Syd. Det sättet och tänka känns väldigt främmande för mig! :/

Skrev tidigare att Robban va den ende som inte sagt ett ont ord om/till nån annan. Det samma kan nog sägas om Tobias som också verkar genuint snäll & omtänksam mot andra. smile1.gif

Hoppas Klas tar immuniteten i nästa Robinsontävling!
    Ja det var kul att dem vann eftersom Fia inte ville tävla med Bonnie då hon ansåg henne som vimsig.
    Bonnie verkar snäll, men jag tror att även hon kommer att visa en annan sida för att försöka vinna. Vore bra om alla slutade och pakta och såg framåt istället.

Robban är verkligen en snäll människa och jag blev så glad att det var han som vann immuniteten. 
    Men att Sebastian blev så arg för att han inte vann den. (Dålig förlorare) tycker jag var löjligt. Klas som åkte ut först i tävlingen blev också frustrerad, men han släppte det när han såg att Sebastian inte heller fick immuniteten.

Nu blir det spännande att se vem som åker ut på Örådet. Hoppas bara inte Klas eller Tobias.
  • molly50

Jag hoppas at Sebastian åker ut nu.
    Eller Linn eller Fia. De två sistnämnda sjönk litegrann i mina ögon efter hur de betedde sig mot Bonnie nu.

• Tonårsmamman1

Killarna kan ju bilda en pakt och rösta ut tjejerna. Tjejerna tror nog de sitter säkert. Hade varit kul att se Linns ansikte på nästa öråd om hon fick 5 röster på sig.

• Johannus
    molly50 skrev 2019-05-17 08:27:20 följande:
    Jag hoppas at Sebastian åker ut nu.
    Eller Linn eller Fia. De två sistnämnda sjönk litegrann i mina ögon efter hur de betedde sig mot Bonnie nu.
    Ja Sebastian kan få åka ut nu.

Jag tycker att Linn och Fia hade rätt i det dem sa till Bonnie för dom tre har varit i en pakt hela tiden. Bonnie och Emilio i sin tur hade rätt i att dem som inte fått något pris kunde få det, men då hade Bonnie kunna prata med Linn och Fia om det. Förklara hur hon tänker. Bonnie är en bra person, men går bakom ryggen så fort någon annan kommer med ett förslag.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-05-17 09:29:25 följande:

Jag tycker att Linn och Fia hade rätt i det dem sa till Bonnie för dom tre har varit i en pakt hela tiden. Bonnie och Emilio i sin tur hade rätt i att dem som inte fått något pris kunde få det, men då hade Bonnie kunna prata med Linn och Fia om det. Förklara hur hon tänker. Bonnie är en bra person, men går bakom ryggen så fort någon annan kommer med ett förslag.
    Ja,det tycker jag med.

Ja,fast lite larvigt av dem att säga att Bonnie inte har favoriserat dem.
    De har väl inte favoriserat Bonnie heller.
    Och det är ju inget lag längre heller utan alla kämpar väl bara för sig själva nu.
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-05-17 09:32:46 följande:
    Ja,det tycker jag med.

Ja,fast lite larvigt av dem att säga att Bonnie inte har favoriserat dem.
    De har väl inte favoriserat Bonnie heller.
    Och det är ju inget lag längre heller utan alla kämpar väl bara för sig själva nu.
    Håller med dig att det är larvigt att säga som dem sa.
    Dem bör nog alla tänka själva hur dem gör för att ta sig till finalen.

Undrar bara hur det blir med Mattias, Peter och Jannika när ska dem komma in eftersom det var sista Robinson tävlingen i går vad jag tyckte Anders sa.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-05-17 10:23:58 följande:
    Håller med dig att det är larvigt att säga som dem sa.
    Dem bör nog alla tänka själva hur dem gör för att ta sig till finalen.

Undrar bara hur det blir med Mattias, Peter och Jannika när ska dem komma in eftersom det var sista Robinson tävlingen i går vad jag tyckte Anders sa.
    Ja,precis.

Ja,det undrar jag med. Det är väl finalveckan som kommer nu.
  • flygrl
    Johannus skrev 2019-05-17 09:29:25 följande:

Bonnie gick inte bakom ryggen utan hade nog ingen tanke whatsoever på att hon skulle behöva få Linns & Fias godkännande för hur hon & Emilio ville ha sin lilla bjudning. Löjligt & småaktigt av Linn & Fia. Precis som när deras krigsfånge Suzana inte skulle få ordentligt med mat medans Klas & dom andra i lag Nord självklart delade lika med sin krigsfånge Bonnie.
  • Johannus
    flygrl skrev 2019-05-17 18:28:48 följande:
    Bonnie gick inte bakom ryggen utan hade nog ingen tanke whatsoever på att hon skulle behöva få Linns & Fias godkännande för hur hon & Emilio ville ha sin lilla bjudning. Löjligt & småaktigt av Linn & Fia. Precis som när deras krigsfånge Suzana inte skulle få ordentligt med mat medans Klas & dom andra i lag Nord självklart delade lika med sin krigsfånge Bonnie.
    Nej jag menade inte så att Bonnie gick bakom ryggen, men så kände sig Linn och Fia . Bonnie och Emilio ville bara komma överens hur dem skulle göra för att göra det rättvist, men däremot så reagerade Linn på Bonnies utsago eftersom hon, Bonnie och Fia varit ett gäng för sig. Hoppas att alla slutar och pakta för det är inte länge kvar....Alla bör köra på sitt sätt utan att lita på någon annan eftersom det i slutändan bara är en som vinner Robinson och pengarna......Önskar att Robert vinner eller Mattias, Peter, Jannika  från utposten eller Klas...eller Tobias......Nä jag har fortfarande inte en person jag vill ska vinna :)

• flygrl
    Johannus skrev 2019-05-17 18:42:00 följande:

Nej jag menade inte så att Bonnie gick bakom ryggen, men så kände sig Linn och Fia . Bonnie och Emilio ville bara komma överens hur dem skulle göra för att göra det rättvist, men däremot så reagerade Linn på Bonnies utsago eftersom hon, Bonnie och Fia varit ett gäng för sig. Hoppas att alla slutar och pakta för det är inte länge kvar....Alla bör köra på sitt sätt utan att lita på någon annan eftersom det i slutändan bara är en som vinner Robinson och pengarna......Önskar att Robert vinner eller Mattias, Peter, Jannika  från utposten eller Klas...eller Tobias......Nä jag har fortfarande inte en person jag vill ska vinna :)

Ok, då förstår jag hur du tänkte. :)

Ja, ju mindre paktande desto bättre.

Tycker som du det är flera man skulle kunna unna slutsegern. Dom jag gillar allra bäst är nog Klas, Tobias, Robert, Bonnie, Peter & Jannika.
Svar på tråden Robinson 2019