Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Jag hoppas at Sebastian åker ut nu.
Eller Linn eller Fia. De två sistnämnda sjönk litegrann i mina ögon efter hur de betedde sig mot Bonnie nu.
Killarna kan ju bilda en pakt och rösta ut tjejerna. Tjejerna tror nog de sitter säkert. Hade varit kul att se Linns ansikte på nästa öråd om hon fick 5 röster på sig.
Ja Sebastian kan få åka ut nu.
Jag tycker att Linn och Fia hade rätt i det dem sa till Bonnie för dom tre har varit i en pakt hela tiden. Bonnie och Emilio i sin tur hade rätt i att dem som inte fått något pris kunde få det, men då hade Bonnie kunna prata med Linn och Fia om det. Förklara hur hon tänker. Bonnie är en bra person, men går bakom ryggen så fort någon annan kommer med ett förslag.
Nej jag menade inte så att Bonnie gick bakom ryggen, men så kände sig Linn och Fia . Bonnie och Emilio ville bara komma överens hur dem skulle göra för att göra det rättvist, men däremot så reagerade Linn på Bonnies utsago eftersom hon, Bonnie och Fia varit ett gäng för sig. Hoppas att alla slutar och pakta för det är inte länge kvar....Alla bör köra på sitt sätt utan att lita på någon annan eftersom det i slutändan bara är en som vinner Robinson och pengarna......Önskar att Robert vinner eller Mattias, Peter, Jannika från utposten eller Klas...eller Tobias......Nä jag har fortfarande inte en person jag vill ska vinna :)