Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Äntligen är Sebastian ute. Nu vill jag att Emilio åker. Kanske fler åker denna vecka då det är finalvecka.
Ska bli kul att Mattias, Peter och Jannika kommer in.
Ja ju mindre paktande desto bättre för var och en.
Jag blir arg om det är så att en eller två ryker från Utposten utan att få ha försökt komma tillbaka till Robinson eftersom dem 4 som fick gå igenom Utposten är dem som fått sämst med mat och har svultit i längre period. Mattias, Peter och Jannika ska också får tävla om Robinsonvinsten lika rättvist som det andra som ändå hittat nåt att äta, som fått ris....(som inte svultit).
Äntligen är Sebastian ute. Nu vill jag att Emilio åker. Kanske fler åker denna vecka då det är finalvecka.
Ska bli kul att Mattias, Peter och Jannika kommer in.
...och ikväll får vi se vem som pruttade på stackars Bonnie.
Skönt att Klas vann tävlingen. Trist bara att Robert, Tobias och Mattias, Peter åkte ut.
Jag tycker att Sebastian började uppföra sig lite fånigt med sitt gråtande i ett. Visst han har vuxit som person, men inte att gråta om allt och inget.
Ja det blir vemodigt att det är slut, men samtidigt skönt för man hinner inte sitta framför tv 19.30 under sommaren och att börja se på efterhand via play kommer man aldrig i håg.
Skönt att Klas vann tävlingen. Trist bara att Robert, Tobias och Mattias, Peter åkte ut.
Sebasti8an ändrades sen han blev utröstad och fick vara i Gränslandet ja, men när Anna åkte ut blev han förändrad typ som till en liten kille man skulle tycka synd om. Däremot tror jag att denna resa har gjort honom till en bättre personlighet.
Det var bara en gång jag hörde Klas prutta, men visste Bonnie om att han höll på så även i lägret så borde hon inte ställt sig jämte han,
Håller med om att dem som var på Utposten borde ha fått vara kvar några dagar i alla fall. Helst att alla tre hade varit immuna fram till finalen. Jannika han väl inte ens komma in från första början så ja det var bra att hon fick sista veckan på Robinson.
Synd att de fick lämna,ja. De borde ha fått fler chanser när de knappt har fått komma in från första början.
Att han pruttar hela tiden kan kanske bero på den mat de äter,eller att de har ätit dåligt eller så.
Men,som sagt,vet man om det så behöver man ju inte ställa sig bredvid just den personen.