Robinson 2019
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Fler som kommer att titta på Robinson 2019?
Här kan vi diskutera programmet.
Då Tobias nu tyvärr är ute hoppas jag få se Klas och Bonnie i finalen. Klas är den jag hoppas och tror på som slutsegrare.
Klas vann även i kvällens tävling. Han borde vara i final för han har tre dubloner och två andra medaljer.
Tråkigt att Linn åkte ur. Hade velat ha henne i finalen.
Nu får det bli Fia och Klas i finalen.
Klas vann även i kvällens tävling. Han borde vara i final för han har tre dubloner och två andra medaljer.
Jag hoppas hellre på Klas och Bonnie,i så fall.
Jag tycker att Fia och Linn (framförallt Linn) har paktat så mycket och pratat bakom ryggen på folk.
Och framförallt Linn har försökt styra och ställa över de andra,
Och sådant har jag lite svårt för.
Det må vara ett spel,men det finns ju gränser för hur man får bete sig,tycker jag.
Ja,hon har varit lite gnällig. Men efter det jag såg ett klipp på,där Linn försökte bestämma vad de andra skulle få äta och inte så sjönk hon lite i mina ögon.
Det är inget jag tycker man ska bestämma åt andra.
Klas ville t ex inte ha kött och Bonnie ville inte ha kokos.
Då hade de väl kunnat göra så att var och en får ta det de vill ha.
Och att alla får ta en viss mängd.
En ska inte bestämma åt alla andra vad de ska äta. Alla måste ju få mat.
Men det är min åsikt.
Bonnie har heller inte betett sig så bra. Från början har hon gnällt över att det finns råttor och möss och det borde hon vetat innan hon sökte att bor man utomhus så finns det djur och på natten rör sig gnagare. Hon har hållit alla anda vakna för att hon varit rädd för möss och råttor.
Jag tycker att om det är någon som har paktat så är det Emilio. Han började redan från början med Adnilson och Lukas, sen bildades tjej pakten där Bonnie var med också.
Enda som inte har paktat är Klas, Robert, Mattias, Tobias och hade varit värdiga vinnare. Nu är bara Klas kvar och han är den enda värdiga vinnaren.
Skulle vart en sån här
efter kattmaten...