• Johannus

Robinson 2019

Fler som kommer att titta på Robinson 2019?

Här kan vi diskutera programmet.

• Svar på tråden Robinson 2019
  • molly50
    flygrl skrev 2019-05-21 14:51:16 följande:
    Jag tycker Sebastian blev sådär gråtmild redan i Gränslandet när han började förändras.

Både Jannika & Peter hamnade väl utanför så gott som från start. Ja, det är tråkigt att Peter och Mathias fick åka hem så snabbt efter allt dom uthärdat. :/
    molly50 skrev 2019-05-21 09:00:10 följande:

Synd att de fick lämna,ja. De borde ha fått fler chanser när de knappt har fått komma in från första början.

Att han pruttar hela tiden kan kanske bero på den mat de äter,eller att de har ätit dåligt eller så.

Men,som sagt,vet man om det så behöver man ju inte ställa sig bredvid just den personen.

Svar till er båda va gäller Klas: Visst kan det hänga ihop med mathållningen att Klas pruttar massa men jag kan också tänka mig han är den där typen av person (som oftast är män) som pruttar var som helst helt ogenerat. Jag tycker det är nåt man kan försöka sköta mer diskret av hänsyn till omgivningen.

Sen vet man ju inte varför Bonnie stod där hon stod. Det kanske inte va upp till dom själva att välja plats eller så kan det bara ha slumpat sig så. I vilket fall tycker jag Klas som ju i övrigt är en av mina favoriter kunde ha visat lite mer hänsyn. Men det är ju jag det.
    Jag håller med dig. Jag tycker också man kan visa hänsyn.
    Men karlar är oftare barnsliga i det avseendet och tror att alla ska tycka det är lika roligt.
  • flygrl
    molly50 skrev 2019-05-21 15:03:10 följande:

Jag håller med dig. Jag tycker också man kan visa hänsyn.

Men karlar är oftare barnsliga i det avseendet och tror att alla ska tycka det är lika roligt.

Ja, det är också min erfarenhet. Somliga män som tror dom är roliga och ?naturliga? när dom pruttar i tid och otid. Vi tjejer visar mer hänsyn i det avseendet. Faktiskt.
  • molly50
    flygrl skrev 2019-05-21 15:13:16 följande:
    Ja, det är också min erfarenhet. Somliga män som tror dom är roliga och ?naturliga? när dom pruttar i tid och otid. Vi tjejer visar mer hänsyn i det avseendet. Faktiskt.
    Ja,så är det nog. Även om det finns tjejer som också kan släppa sg i tid och otid. Men det är nog inte lika vanligt.
  • Johannus

Jag anser att Bonnie viste att Klas höll på så redan i lägret då hade hon kunnat säga att hon inte vill stå bredvid Klas. Jag tror även att Bonnie måste hävda sig för att man ska tycka synd om henne då hon mår dåligt av både det ena än det andra. Det är  en tävling, vissa babblar på hela tiden för att störa. Alla klagar den på nåt hela tiden.

Glad i alla fall att Klas vann även denna tävling Trist bara att Jannika åkte ut.
    Men jag blev konfunderad då jag så från morgon dagens avsnitt att Peter sa något vilket jag inte hörde vad han sa. Undrar om Peter och Mattias fortfarande är kvar?

• molly50
    Johannus skrev 2019-05-21 20:53:56 följande:

Jag anser att Bonnie viste att Klas höll på så redan i lägret då hade hon kunnat säga att hon inte vill stå bredvid Klas. Jag tror även att Bonnie måste hävda sig för att man ska tycka synd om henne då hon mår dåligt av både det ena än det andra. Det är  en tävling, vissa babblar på hela tiden för att störa. Alla klagar den på nåt hela tiden.

Glad i alla fall att Klas vann även denna tävling Trist bara att Jannika åkte ut.
    Men jag blev konfunderad då jag så från morgon dagens avsnitt att Peter sa något vilket jag inte hörde vad han sa. Undrar om Peter och Mattias fortfarande är kvar?

Men åkte inte både Peter och Mathias ut? Det är ju finalvecka nu så nu kan de väl ändå inte låta några fler komma in.
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-05-22 09:13:34 följande:
    Men åkte inte både Peter och Mathias ut? Det är ju finalvecka nu så nu kan de väl ändå inte låta några fler komma in.
    Ja Peter och Mattias åkte ut, men alla som åkt senast ut fick en middag tillsammans och så fick dom välja vem dem ville ge immunitet åt. Hoppas verkligen inte dem ger det åt Emilio eller Bonnie för det vill inte jag.

Jag vill se i finalen Klas och Linn.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-05-22 20:00:04 följande:
    Ja Peter och Mattias åkte ut, men alla som åkt senast ut fick en middag tillsammans och så fick dom välja vem dem ville ge immunitet åt. Hoppas verkligen inte dem ger det åt Emilio eller Bonnie för det vill inte jag.

Jag vill se i finalen Klas och Linn.
    Ok. Ja,så var det kanske ja. Hoppas de ger den till Klas då. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-05-22 20:14:52 följande:
    Ok. Ja,så var det kanske ja. Hoppas de ger den till Klas då. 
    Klas har vunnit två dubloner så jag tror att han är finalist. Han har vunnit två tävlingar, men helt säker är jag inte, men vill att Fia, Linn får nästa immunitet.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-05-22 22:24:38 följande:
    Klas har vunnit två dubloner så jag tror att han är finalist. Han har vunnit två tävlingar, men helt säker är jag inte, men vill att Fia, Linn får nästa immunitet.
    Jag hoppas på att han är det. Han är den mest värdiga vinnaren som är kvar nu,tycker jag.
  • flygrl

Då Tobias nu tyvärr är ute hoppas jag få se Klas och Bonnie i finalen. Klas är den jag hoppas och tror på som slutsegrare.

molly50 skrev 2019-05-21 17:34:50 följande:

Ja,så är det nog. Även om det finns tjejer som också kan släppa sg i tid och otid. Men det är nog inte lika vanligt.

Det finns säkert tjejer som håller på så med.
Svar på tråden Robinson 2019