Jooosen skrev 2019-11-28 09:38:36 följande:
Förstår dig till fullo! Man har varit så sjukt ledsen på jobbet så många ggr. Vet inte vad ja gör om mensen kommer när jag är där.... spännande, tar du något efter insättning? Jag har tagit 3 ovitrelle totalt, inget lutinus. Kommer du testa tidigare eller kommer du försöka att hålla dig? Min testdag är fredag den 13e hehe. Mensen lär komma en vecka innan, typ runt födelsedagen :/..
Jag tar två lutinus om dagen, kändes jättetråkigt men det funkar förvånansvärt mycket bättre när det bara är två istället för tre.
Jag tänker alltid att jag vill testa på helgen så att man kan vara hemma och fira och njuta. Men samtidigt vill jag vara helt säker på att testet är positivt när jag väl gör det. Googlar ihjäl mig nu och har hittat några enstaka fall där kvinnor har fått mens tidigare vid färskförsök men senare vid fet med lutinus, tänker att jag nog är en av dem. Det är ju snart helg men jag vet inte om jag känner mig redo att testa än.. Får prata med mannen om det imorgon.
Låter läskigt med bim kring födelsedagen. Fast det skulle ju kunna bli den bästa presenten någonsin också :) Jättetråkig fråga men vet du när det brukar visa sig om det inte har tagit sig?