Inlägg från: Ingenpsykolog |Visa alla inlägg
  • Ingenpsykolog

Här är vi alla vänner.

Antigone skrev 2022-10-02 15:31:21 följande:
    Hej! Kul att se dig igen! 😊 Ja, det är otroligt vad vi lyckas luska ut tillsammans. Vi skulle nästan ställa upp i någon pervers frågesport eller öppna en detektivbyrå där vi gör research. Trodde nästan att den där clownen hade skrämt bort dig 🤡🎈
    Och det där med pervers frågesport och detektivbyrå får vi fundera mer på. Det låter intressant 😁👍
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-02 23:17:57 följande:
    Kram på dig också och tack för att du lärde mig att man kunde vända på mobilen om man ville få citatknappen att funka! Det var ovärdeligt 🤗🥰🙏
    Tack, och det var så lite så. Sjukt frustrerande att de inte lyckas fixa problemet med tummarna och kugghjulet. Det är ju långt ifrån alltid det är just senaste inlägget i en tråd eller sista inlägget på en viss sida i en tråd som man vill gilla/ogilla/citera.

Jag försöker att lägga in en kommentar ibland och tipsa om 90°-vridning, men det blir ju tjatigt och OT om man går in i varje tråd och kommenterar inläg som börjar med "nu gick det inte att citera, men..."

Men eftersom de ansvariga för sajten inte löser problemet eller tipsar om hur man kommer runt det så får vi hjälpas åt att sprida det. Det var genom ett inlägg i en tråd för några månader sedan son jag lärde mig det. Lite "skicka vidare"-stuk liksom.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-03 05:36:00 följande:
    Åh, tack för de orden! {#emotions_dlg.flower}. Det värmde mitt frusna hjärta.
    Det gläder mig. Alla i den här tråden är lyckade enligt mig. Enligt min definition. 🥰

Ta en rykande färsk @ så blir du ännu mer upptinad ❤️?🔥
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-03 06:36:08 följande:

Det sägs att var femte är kines. Då är minst en av oss kines då! Tungan ute

Vi kan ju turas om 😁👍
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-03 16:02:10 följande:
    Tack! Idag har det varit en ren helvetisk dag faktiskt. Hur har din dag varit?
    Tråkigt att höra 😭 Hoppas att Idag var bättre. Jag sov Meat igår. Att åka på en förkylning ovanpå allt annat har dränerar det mesta av den energin jag trots allt hade. Just nu blir jag trött av att gå ut till köket. 
  • Ingenpsykolog
    Shakinah skrev 2022-10-03 19:08:11 följande:

Kvällen är räddad, jag har er i denna tråd och sedan Gustav Svensson på tvskärmen.   Ni vet 90 talet med Svensson Svensoon? <3. 

Ja, Svensson Svensson, med "originalfamiljen" är verkligen en klassiker! Jag gillar alla de avsnitten, och det som sänds på julafton. De nya,  där Lina spelas av Claudia Galli istället, är inte alls lika kul. Inte för att CG på något vis gör en sämre tolkning av karaktären Lina, utan mer för att barnen när de var yngre gjorde sånt som barn i deras ålder brukar göra och på ett sätt som passar bättre in i just den här serien. Enligt min mening.

När jag låg på övervakningen 30/12-1/1 var det en tjej med behov av mer vård och hjälp i sin vardag av för mig okänd anledning som också låg där. Jag såg aldrig henne, för det var avskärmad mellan oss. Men hon hade hela tiden antingen en av sina personliga assistenter eller sin mamma hos sig. Alltid när mamman var där hörde jag ljudet av rösterna och signaturen för Svensson Svensson. Hela tiden när jag var vaken. Tur att jag gillar serien, men jag blev lite trött på signaturen ibland.
  • Ingenpsykolog
    Shakinah skrev 2022-10-03 19:08:11 följande:

Kvällen är räddad, jag har er i denna tråd och sedan Gustav Svensson på tvskärmen.   Ni vet 90 talet med Svensson Svensoon? <3. 

🙈 Så ouppfostrat av mig! Jag glömde säga välkommen hit! Bra att du redan fått en välkomstbulle. Om de ser ett @ nåonstans i den här eller någon annan tråd där någon av oss skriver så är det en kanelbulle 😉
    Vrid mobilen 90° så fungerar ????,????, och ??
  • Ingenpsykolog
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-04 20:47:52 följande:
    🙈 Så ouppfostrat av mig! Jag glömde säga välkommen hit! Bra att du redan fått en välkomstbulle. Om de ser ett @ nåonstans i den här eller någon annan tråd där någon av oss skriver så är det en kanelbulle 😉
    Tänkte ju fixa en informativ sidfot. Det gick ju... mindre bra! 😝

Gör ett nytt försök
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
Svar på tråden Här är vi alla vänner.