Canama skrev 2020-09-09 21:04:10 följande:
5+1... och du? Jag vet inte hur snabbt Hcg försvinner.. försöker tänka såhär: kanske våra förkylningssymtom är mest framträdande så att de andra hamnar i skymundan?
Suck först går man flera dagar o är nervös pga molvärk. Och sen när den försvinner så blir man ÄNNU mer nervös :(
Så himla jobbigt! Jaa, kroppen kanske måste ta hand om det först...? Kan man få extra stöttning av bm när man är så här orolig?
nu när jag tog clearblue står det fortfarande gravid 2-3 när jag är 4+2. :) det ska ju stämma?
Har INGA känningar i brösten, men jäkligt ont i magen (längst ner). Hoppas så att den lilla vill stanna! Min sambo säger att jag måste slappna av, men det är skitsvårt! Han skulle provat själv...

Canama skrev 2020-09-09 21:04:10 följande:
5+1... och du? Jag vet inte hur snabbt Hcg försvinner.. försöker tänka såhär: kanske våra förkylningssymtom är mest framträdande så att de andra hamnar i skymundan?
Suck först går man flera dagar o är nervös pga molvärk. Och sen när den försvinner så blir man ÄNNU mer nervös :(
Ja, detta är hemskt! :( hoppas verkligen att det är som du säger ang förkylningen. Har du feber? jag är sjukskriven... måste få dagarna att gå på något vis. Risken för missfall sjunker ju markant då! Har du tidigt vul bokat eller så?
Jag själv är bara i v 4+2, men har vetat att jag varit gravid sedan 3+3. När jag tog ett test nu står det fortfarande 2-3 v på digital och jag tycker mig se en stegring på stickorna från RFSU. Det borde ju stämma då?
Så konstigt... jag känner INGENTING i brösten, men har lite molvärk långt ner i magen. Det sticker då och då också. Känner mig verkligen inte gravid längre, även om det är tidigt har jag haft flera symptom innan.