• mrsLina

Bf maj 2021

Här är en tråd för oss alla som är gravida med beräknad födsel i maj 2021.

Jag är 34 år, väntar mitt andra barn tillsammans med min man. Graviditeten tog sig på 6:e försöket denna gång. Fick positivt på gravtestet igår och strecket har blivit starkare till idag. Är för närvarande i v4.

Känner inget av graviditeten än. Men oj så spännande detta ska bli än en gång ????

• Svar på tråden Bf maj 2021
  • fruitloop

Skriver igen då mitt inlägg hamnat så långt bak nu =)

Bara skicka mailadress till mig så bjuder jag in i Facebookgruppen.

Den är helt dold, och ingen kan se att du är med. När du blir inbjuden får du ett mail (kan hamna i skräpposten ibland) med en länk till gruppen. Det går inte att bjuda in via namn när det är en dold grupp.

• Grustradgarden
    Danni 83 skrev 2020-09-10 09:30:59 följande:

Ok! Ja jag har tre söner från en tidigare relation. Det här är min killes första. Har du barn sen innan?

Så roligt! :) Näpp, inga barn. Samma partner sedan 15 år tillbaka och har egentligen varit nöjd som det är, utan barn. Men nu när vi fyllt 30 längtar vi!
  • Stabben1989

Plussade imorse, är fortfarande i lite chock och trodde inte det skulle gå så fort sen mitt missfall i augusti. Det ställer ju till datumen lite eftersom jag inte är helt hundra när min ägglossning skedde men rimligtvis blir det ju nån gång i maj iaf!

• Grustradgarden
    Stabben1989 skrev 2020-09-10 09:59:40 följande:

Plussade imorse, är fortfarande i lite chock och trodde inte det skulle gå så fort sen mitt missfall i augusti. Det ställer ju till datumen lite eftersom jag inte är helt hundra när min ägglossning skedde men rimligtvis blir det ju nån gång i maj iaf!

Grattis! Håller tummarna!
  • t1234

Hoppar in här också, plussade imorse och förhoppningsvis får vi vår bebis i slutet på maj. Undrar om några fler är ömma längst ner i ryggen?  

• Grustradgarden
    t1234 skrev 2020-09-10 12:12:56 följande:

Hoppar in här också, plussade imorse och förhoppningsvis får vi vår bebis i slutet på maj. Undrar om några fler är ömma längst ner i ryggen?  

Grattis! Så kul!

Jag har riktigt värk i nedre delen av ryggen! Alla andra symptom har avtagit, så tyvärr är jag orolig.
  • josgos

Hoppar in här då jag plussade i morse 3 eller 4 dagar före BIM, så väldigt tidigt. Men mina egna beräkningar säger BF 26 maj. Detta blir andra barnet, vår son fyller 2 nästa vecka! Jag är snart 32 år.

• greeneyes

Hej! Hoppar in här trots att jag inte plussat, hoppas på svar från er :)

Griper efter minsta halmstrå här.... har såna gravidsymptom men får negativa gravtest. Är på äl+11. Eller, testade negativt på CB i morse men efter en längre stund dök en spökskugga upp. Absolut inte inom rätt tid, och inte blått eller nåt. Skulle inte gå att fota, så garanterat spökstreck.

Men, tänker att det kan antyder nåt ändå... så ni med spökstreck, hur långt efter fick ni plus? Nyfiken!

2007 & 2013
  • mrsLina
    greeneyes skrev 2020-09-12 11:32:36 följande:

Hej! Hoppar in här trots att jag inte plussat, hoppas på svar från er :)

Griper efter minsta halmstrå här.... har såna gravidsymptom men får negativa gravtest. Är på äl+11. Eller, testade negativt på CB i morse men efter en längre stund dök en spökskugga upp. Absolut inte inom rätt tid, och inte blått eller nåt. Skulle inte gå att fota, så garanterat spökstreck.

Men, tänker att det kan antyder nåt ändå... så ni med spökstreck, hur långt efter fick ni plus? Nyfiken!

Har fått spökstreck i månader innan jag plussade. (Sorry) :(
  • saraama
    t1234 skrev 2020-09-10 12:12:56 följande:

Otroligt trött i svanken idag på jobbet. Står och går på hårt underlag hela dagen och blev trött i svanken min senaste graviditet. Är bara i vecka 6 så det känns lite jobbigt och konstigt att känna såhär. Hoppas det är molvärk som känns i ryggen =)
Svar på tråden Bf maj 2021