• Kikijiki

BF Augusti 2021

Hej! Likt traditionen är det dags att skapa en tråd för oss som hoppas på tillskott i Augusti!

Jag börjar med en presentation: Jag och sambon väntar första barnet. Jag är 31 år, och har tidigare fått ett tidigt missfall i somras - Så hoppas det går vägen denna gången.

Tänker att jag också skapar en privat facebook-grupp där dom som vill kan gå med.

Hoppas vi blir ett gäng som vill följas åt :)

• Svar på tråden BF Augusti 2021
  • Kikijiki

Nu märks det att folk börjar bli lata och inte orkar läsa tråden för att se hur man går med i gruppen så vi kör igen :D

Skicka PM till mig med ditt Facebook-namn. Har du ett vanligt namn behöver du också beskriva din profilbild så jag lägger till rätt person. Jag skickar då vänförfrågan, när den är accepterad lägger jag till dig i gruppen - Sen är det fritt fram att ta bort mig som vän efter det :)

• RayMozz
    Anonym (hoppfull) skrev 2020-12-18 13:43:01 följande:

35 års sommarbebis? Vad är det för grupp? :)

Oj skrev fel 35 pers menade jag. Läs meddelande ovan skicka pm till henne så bjuds du in :)
  • isabelle81

Hejsan! Plussade igår :) Nr 5. Ofostrig graviditet som upptäcktes i v 10 i okt och ett tidigt missfall -18. Barn i åldrarna 19 mån-18 år ;)

• Trixxie

Idag gjorde jag ultraljud, hjärtat pickade och beräknas vara vecka 6+5 :) så bf 8/8, samma datum som med vårat minsta barn haha!

• Lisa447
    Kikijiki skrev 2020-12-18 14:00:13 följande:

Nu märks det att folk börjar bli lata och inte orkar läsa tråden för att se hur man går med i gruppen så vi kör igen :D

Skicka PM till mig med ditt Facebook-namn. Har du ett vanligt namn behöver du också beskriva din profilbild så jag lägger till rätt person. Jag skickar då vänförfrågan, när den är accepterad lägger jag till dig i gruppen - Sen är det fritt fram att ta bort mig som vän efter det :)

Vill gärna gå med i Facebookgruppen, men tror jag väntar ett par veckor till. Mvh/Fegis ;)
    isabelle81 skrev 2020-12-18 18:30:12 följande:

Hejsan! Plussade igår :) Nr 5. Ofostrig graviditet som upptäcktes i v 10 i okt och ett tidigt missfall -18. Barn i åldrarna 19 mån-18 år ;)

Grattis till plusset! Välkommen hit :)
    Trixxie skrev 2020-12-18 19:26:28 följande:

Idag gjorde jag ultraljud, hjärtat pickade och beräknas vara vecka 6+5 :) så bf 8/8, samma datum som med vårat minsta barn haha!

Åh, vad härligt det måste vara att få se ett litet hjärta som tickar!
  • Anonym (hoppfull)
    RayMozz skrev 2020-12-18 15:10:42 följande:

Oj skrev fel 35 pers menade jag. Läs meddelande ovan skicka pm till henne så bjuds du in :)

Jag är redan med där men trodde det fanns en till som va för 35 plussare just hehe
  • RayMozz
    Anonym (hoppfull) skrev 2020-12-18 21:26:35 följande:

Jag är redan med där men trodde det fanns en till som va för 35 plussare just hehe

Det finns en för 30+ men va full. Såg det fanns nån annan grupp som va 35+ men många hade flera barn sedan tidigare och runt 40. Känns pinsamt för mig jag kan inget haha. Jag har inte vågat skriva i fb-gruppen än.
  • isabelle81
    Lisa447 skrev 2020-12-18 21:10:57 följande:

Vill gärna gå med i Facebookgruppen, men tror jag väntar ett par veckor till. Mvh/Fegis ;)Grattis till plusset! Välkommen hit :)Åh, vad härligt det måste vara att få se ett litet hjärta som tickar!

TACK :) Och grattis till alla er också :) Jag kommer göra ett tidigt VUL denna gång pga vad som hände + att jag är 39 år (känns så sjukt, känner mig som 25 haha) Någon som vet hur tidigt ungefär man kan se hjärtat? Kanske inbillning men mår redan lite illa... Isf är jag STENSÄKER på en tjej ;) Har två av varje sen innan och bara mått (lite) illa med tjejerna
    Gravid med femman :)
  • isabelle81
    Trixxie skrev 2020-12-18 19:26:28 följande:

Stort grattis :) så härligt!
    Gravid med femman :)
  • SpändFörväntan
    RayMozz skrev 2020-12-18 23:25:34 följande:

Det finns en för 30+ men va full. Såg det fanns nån annan grupp som va 35+ men många hade flera barn sedan tidigare och runt 40. Känns pinsamt för mig jag kan inget haha. Jag har inte vågat skriva i fb-gruppen än.

Åh, men våga skriv i gruppen! Alla har varit förstagångsmammor en gång i tiden och tro mig; man är ALDRIG fullärd på något sätt :)

Det är roligt och skönt att kunna ventilera med andra i samma situation. Och vet du, fast det här är mitt fjärde barn (och min sjätte graviditet) så är jag ändå lika spänd och förväntansfull som när jag väntade mitt första :)
Svar på tråden BF Augusti 2021