• Kikijiki

BF Augusti 2021

Hej! Likt traditionen är det dags att skapa en tråd för oss som hoppas på tillskott i Augusti!

Jag börjar med en presentation: Jag och sambon väntar första barnet. Jag är 31 år, och har tidigare fått ett tidigt missfall i somras - Så hoppas det går vägen denna gången.

Tänker att jag också skapar en privat facebook-grupp där dom som vill kan gå med.

Hoppas vi blir ett gäng som vill följas åt :)

• Svar på tråden BF Augusti 2021
  • Vicki89

Jag går också gärna med i fb-gruppen om den är hemlig och det finns plats kvar. :)

• Kikijiki

Tyvärr är min Facebook-grupp full då medlemmar bestämt ett maxantal på 50 pers. Det finns en annan grupp på fb som heter bf augusti, vet dock inte vilken typ av sekretess dom har

• Hallonfrossa

hej !

plussade med digitalt 15/12 på äl+8, om allt går vägen är nr 7 beräknad till 24 augusti :)

finns det någon fb grupp man kan bli med i??

stort grattis till er alla.

• Anonym (hoppfull)

Någon här som har relativt tätt mellan barn och kan rekommendera en bra syskonvagn? Helst med lååång sufflett och vanlig sittdel :)

• Solen123

Hej! Följer gärna på här. Fick ett plus den 15/12 hade bim 20/12. Bf runt 27 augusti.

Har dock en riskgravidtet med havandeskapsförgiftning. Mitt tidigare barn vägde 600 gram och föddes 3 månader för tidigt.

Så jag vet inte hur långt jag kan sikta in mig på men jag hoppas otroligt mycket att det går hela vägen till augusti. :)

• isabelle81
    Hallonfrossa skrev 2020-12-22 15:44:11 följande:

hej !

plussade med digitalt 15/12 på äl+8, om allt går vägen är nr 7 beräknad till 24 augusti :)

finns det någon fb grupp man kan bli med i??

stort grattis till er alla.

Grattis!! Samma bf här men nr 5 för mig :) Förra (-19) var sista men men lyckades förhandla till mig en till ;) Vi var eg klara efter tredje också haha.

Hur gamla är dina andra? Jag blir 40 nästa år och blir mitt tredje snitt så kommer sterilisera mig.
  • isabelle81
    SpändFörväntan skrev 2020-12-19 00:05:37 följande:

Jag gjorde ett VUL i vecka 7 (6+5) förra graviditeten och då syntes ett tickande hjärta :)

Jag är 38 och känner likadant, tror jag slutade fylla år när jag väl hade fyllt 27 :D

Var vände du dig för att boka så tidigt? Alla privata har först från 8+0.... jag är i v 6+0 idag :)
  • SpändFörväntan
    isabelle81 skrev 2020-12-23 22:00:49 följande:

Var vände du dig för att boka så tidigt? Alla privata har först från 8+0.... jag är i v 6+0 idag :)

Hos Ondrasek i Sundsvall :)
  • Holy93

Satte så fint kaviar på ägghalvorna här hemma idag till jullunchen. Usch det smakade verkligen RÅ fisk, höll på att kräkas vid bordet! Jag som brukar gilla kaviar annars haha

Svar på tråden BF Augusti 2021