• Kikijiki

BF Augusti 2021

Hej! Likt traditionen är det dags att skapa en tråd för oss som hoppas på tillskott i Augusti!

Jag börjar med en presentation: Jag och sambon väntar första barnet. Jag är 31 år, och har tidigare fått ett tidigt missfall i somras - Så hoppas det går vägen denna gången.

Tänker att jag också skapar en privat facebook-grupp där dom som vill kan gå med.

Hoppas vi blir ett gäng som vill följas åt :)

• Svar på tråden BF Augusti 2021
  • isabelle81
    Anonym (Mommo) skrev 2021-01-05 15:44:25 följande:

Grattis! Visst är det faktiskt att se det lilla hjärtat!

Tack :) ja verkligen! Första gången för mig jag gör ett så tidigt ul
  • Perssonlund

Hej. Det var ett tag sen jag skrev här. Har ändå läst och vill säga grattis till alla som kommit in här :) Finns det någon bf lista? Eller skulle det inte va kul att ha en annars? För övrigt så hoppas jag att det går bra för er alla här :)

• Perzika
    isabelle81 skrev 2021-01-05 08:43:19 följande:

VUL gick bra :) Är på jobb så ville bara uppdatera snabbt. Hjärtat kunde ses! Jag är gladast i världen känns det som!!

Vad skönt att höra! Sicken lyx, gott att det har gått bra!

Jag ska göra KUB men här får man inte ens boka tid för KUB-UL förrän man når vecka 10. Mannen får inte heller vara med nu pga pandamin.

Har faktiskt bokat ett privat UL i nästa vecka så då får han vara med också!
  • Perzika
    Perssonlund skrev 2021-01-06 00:03:55 följande:

Hej. Det var ett tag sen jag skrev här. Har ändå läst och vill säga grattis till alla som kommit in här :) Finns det någon bf lista? Eller skulle det inte va kul att ha en annars? För övrigt så hoppas jag att det går bra för er alla här :)

Grattis själv! Hur går det för dig!

Kul med lista!

Här är mitt bidrag:

17 aug - Perzika (3:e barnet)
  • Milie

Vad glad jag blir att jag hittade den här tråden. Jag har alltid bara gått från BIM-grupp till Facebook men såg aldrig om någon skapade en FB-grupp där. Har ni skapat någon? Annars hänger jag gärna här tills vidare :)

Jag är 33 år och väntar mitt 3:e barn med BF 8 augusti.

• Holy93
    Milie skrev 2021-01-06 09:53:01 följande:

Vad glad jag blir att jag hittade den här tråden. Jag har alltid bara gått från BIM-grupp till Facebook men såg aldrig om någon skapade en FB-grupp där. Har ni skapat någon? Annars hänger jag gärna här tills vidare :)

Jag har också bf 8/8 enligt app än så länge, vad kul! Väntar mitt första :)
  • Perssonlund
    Perzika skrev 2021-01-06 07:45:52 följande:

Grattis själv! Hur går det för dig!

Kul med lista!

Här är mitt bidrag:

Tack :) Tänkte att det är lite kul att se hur nära bf man har med folk osv.

Lägger till mig också så får vi se om folk hakar på eller inte :D

14 aug - Perssonlund (3:e barnet)

• isabelle81
    Perzika skrev 2021-01-06 07:42:09 följande:

Vad skönt att höra! Sicken lyx, gott att det har gått bra!

Jag ska göra KUB men här får man inte ens boka tid för KUB-UL förrän man når vecka 10. Mannen får inte heller vara med nu pga pandamin.

Har faktiskt bokat ett privat UL i nästa vecka så då får han vara med också!

Tack :) ja privat verkar de ha andra regler här också. Jag frågade en läkare på jobb och hon ville hjälpa mig. UL-läkare och himla gullig :) Funderar ändå på att boka ett privat om några veckor... Sen blir det KUB. Jag blir ju 40 nästa år så lite fundersam om siffrorna. Fick bra siffror -18 när jag väntade nr 4. De andra har jag fått innan jag var 29 år.

Spännande nästa vecka för er :)
  • isabelle81
    Milie skrev 2021-01-06 09:53:01 följande:

Tror fb gruppen är full...
  • isabelle81

Lägger till mig:

14 aug - Perssonlund (3:e barnet)

25 aug - isabelle81 (5:e barnet)

Svar på tråden BF Augusti 2021