Hur ser ni andra på oss som pratyknarkar?
Som frågan lyder? Hur ser ni andra på oss inte håller på med detta och inte tycker detta är ok?
Vill mest veta vilken syn ni har på oss. Är vi vidriga människor i ers ögen? Vad är er reflektion
Som frågan lyder? Hur ser ni andra på oss inte håller på med detta och inte tycker detta är ok?
Vill mest veta vilken syn ni har på oss. Är vi vidriga människor i ers ögen? Vad är er reflektion
Heroin är en parentes mot de droger som verkligen används, och överlägset nummer ett är cannabis.
Men ja, heroin har en större problematik.
Tyvärr är det åsikter som saknar en saklig grund och är byggt på okunskap och bias om nått man inget vet om
Ja, du får hata droger, men om man gör det av fel anledningar, blir det inte rätt konstigt?
Jag menar då att man pratar om saker som inte ens existerar delvist eller helt.
Att man inte tycker om droger går även göra med kunskap, tystar dig inte, utan utbildar dig om vad som är vad.
Att inte vilja ta droger eller tom hata dom, det går alldeles utmärkt även med fakta.
Tycker inte heller om ruset det ger, men hjälpte mig förbi en svår ryggsmärta.
Dock säger man inte mycket med att lyfta heroin, även om det har helt klart en större destruktivitet.
Sen partyar man nog inte på heroin speciellt ofta, känns inte så i alla fall.
Utan där dominerar centralstimulerande helt klart.
Fattar inte heller de som partyar på cannabis, låter bara jobbigt faktiskt.
Kan du skriva om ditt inlägg med nått sakligt och utan ad hominem?
Och arguments för sak och inte person?
För du är medveten att min person är inget argument för nått?
Jag har omfattande kunskaper i ämnet, kanske det är det som skrämde dig och för den sakliga diskussionen.
Men adjö och Hej då, då!
Men du får gärna komma tillbaka till den sakliga diskussionen.
Tycker inte heller om ruset det ger, men hjälpte mig förbi en svår ryggsmärta.
Dock säger man inte mycket med att lyfta heroin, även om det har helt klart en större destruktivitet.
Sen partyar man nog inte på heroin speciellt ofta, känns inte så i alla fall.
Utan där dominerar centralstimulerande helt klart.
Fattar inte heller de som partyar på cannabis, låter bara jobbigt faktiskt.
Bara om man överdriver sin konsumtion och man tar vid valda tillfällen, då kommer den inte nära den problematik som heroin har.
Sen har du en del av dess centralstimulerade som inte går ta mer än 4ggr per år och om de ska få full effekt.(och en del tror det går ta oftare och trycker i sig massa mediciner på detta)
Låter konstigt att ta heroin för party, möjligtvis tillsammans med en centralstimulerande.
Meth börjar säljas mer och mer faktiskt, men det är verkligen en parentes fortfarande.
Bara om man överdriver sin konsumtion och man tar vid valda tillfällen, då kommer den inte nära den problematik som heroin har.
Sen har du en del av dess centralstimulerade som inte går ta mer än 4ggr per år och om de ska få full effekt.(och en del tror det går ta oftare och trycker i sig massa mediciner på detta)
Låter konstigt att ta heroin för party, möjligtvis tillsammans med en centralstimulerande.
Meth börjar säljas mer och mer faktiskt, men det är verkligen en parentes fortfarande.